اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 07:06

سه شنبه, 05 مهر 1401 ساعت 09:03
  • .

۴ متهم مواد مخدر در اسفراین دستگیر شئمئ

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف ۴ کیلو و ۶۴ گرم موادمخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در پی رصد اطلاعاتی مأموران مواد مخدر شهرستان مبنی بر اینکه افرادی به هویت معلوم اقدام به جا به جایی و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک به صورت بلعی از شهرهای جنوبی کشور به شهرستان اسفراین می‌کند، بلافاصله مراتب در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری پاسگاه عباس آباد نهایتاً با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهمان شدند، افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در محور سبزوار به اسفراین در اقدامی غافلگیرانه متهمان که با خودرو پراید در حال تردد بودند، دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی متهمان را به بیمارستان انتقال و با تحت نظر قرار دادن آنها مقدار ۳۳۱ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۴ کیلو و ۶۴ گرم از شکم ۴ نفر متهم کشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان با تاکید بر اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان را به سوداگران مرگ و افرادی که سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازد نمی‌دهد.

وی بیان داشت: از شهروندان عزیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آخرین ویرایش در جمعه, 08 مهر 1401 ساعت 18:03
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره