اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 10:02

پنج شنبه, 01 خرداد 1399 ساعت 08:30
  • .

دستگیری 14معتاد متجاهر و خرده فروش درشیروان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده انتظامي شهرستان شیروان از دستگیری 3 نفر خرده فروش مواد مخدر و دستگیری 11 معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، سرهنگ مسعود وحیدی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای افزایش امنیت و آسایش همشهریان اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط کارکنان انتظامی در شهرستان شیروان در سه روز متوالی به مرحله اجرا گذاشته شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران بعد از انجام اقدامات قانونی و قضائی نسبت به اجرای این طرح اقدام کردند، تصریح کرد: با اجرای این طرح ماموران سه خرده فروش مواد مخدر و 11 معتاد متجاهر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان شیروان، اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی در این طرح همچنین 15 نفر سارق نیز دستگیر و مقدار 43 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در همین رابطه یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد، خاطرنشان کرد: در این طرح دو نفر مال خر نیز شناسایی و با اقدام به موقع ماموران دستگیر شدند.

سرهنگ وحیدی در پايان با قدرداني از تلاش ها و زحمات كاركنان انتظامي در تامين امنيت پايدار، افزود: اقتدار و داشتن محبوبيت در بين مردم از مسير احترام و عمل به قانون مي گذرد و بدیهی است که آگاهي هرچه بیشتر ماموران نيروي انتظامي در راستای انجام موفقیت آمیز ماموریت های محوله، زمینه ساز ارتقاء روز افزون شأن و منزلت پلیس و امنیت اجتماعی شهروندان در جامعه خواهد شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره