اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 13:50

یکشنبه, 18 ارديبهشت 1401 ساعت 08:52

امدادرسانی هلال احمر خراسان شمالی به۱۵۰حادثه طی سال جاری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون امدادگران این جمعیت به مصدومان ۱۵۰ حادثه امداد رسانی کردند.

به گزارش نسیم امروز، ابوالفضل محبان درنشست خبری ودرجمع خبرنگاران افزود: شایع ترین حوادث استان جاده ای، سیل و کوهستان است و بر این اساس از ابتدای سال تاکنون از ۱۵۰ حادثه ای که امداد گران این جمعیت پوشش داده اند ۱۱۱ حادثه جاده ای، ۸ حادثه مربوط به کوهستان و بقیه نیز حوادث مربوط با سیل بود.

وی گفت: ۱۴۵۰ نفر بر اثر حوادث مصدوم شده بودند که توسط امدادگران به آن ها امدادرسانی شد که یک سوم از آن ها نیاز به اعزام داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرخراسان شمالی گفت: این استان نخستین استانی بود که در سال گذشته بیمارستان سریع الانتقال برپا کرد تا به مردم در دوره کرونا خدمات دهد و علاوه بر این توانستیم پهپاد امدادی نیز برای خدمات دهی بهتر در حوادث مختلف تامین کنیم

وی تصریح کرد: تا سال گذشته تعداد پایگاه های ثابت هلال احمر در استان ۱۲ پایگاه بوده که یک پایگاه به آن اضافه شده و تعداد آن به ۱۳ پایگاه رسیده است.

محبان با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز امدادگران هلال احمر به ۷۸۵ مورد امدادرسانی کرده اند، افزود: از این تعداد ۵۴۴ مورد حوادث جاده ای بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: امدادگران هلال احمر استان از ابتدای سال جاری تاکنون به ۳۰۰ حادثه دیده و مصدوم حوادث جاده‌ای، سیلاب و کوهستان کمک کردند

به گفته وی بیشتر حوادث رخ داده در استان تصادفات جاده ای بوده است.

این مقام مسئول با بیان این که در سال گذشته کمک های بلا عوض این جمعیت نیز افزایش یافته است، افزود: مقدار این کمک ها از ۲۰۰ میلون تومان در سال ۹۹ به ۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اظهار داشت: سال گذشته کاروان سلامت در ۵۰ نقطه استان با خدمات رایگان به مردم خدمت رسانی کرده است و علاوه بر این بانک تجهیزات پزشکی استان نیز به ۲ هزار نفر خدمات داد و همچنین ۷ هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

وی درپایان با بیان اینکه مرکز ۱۱۲ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است، گفت: مردم در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با این مرکز تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره