اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 18:24

یکشنبه, 02 خرداد 1400 ساعت 08:49

بالابر غیر استاندارد جان کارگر آشپزخانه ای را در بجنورد گرفت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: یک کارگر نوجوان در یکی از آشپزخانه های بجنورد با گرفتار شدن در بالابر غیر استاندارد جان خود را از دست داد.

به گزارش نسیم امروز، مجید گریوانی مل نکردن سنسور بالابر را علت بروز این حادثه بیان کرد و اظهارداشت : این بالابرهای بدون حفاظت برای حمل بار است و هر گونه استفاده نیروی انسانی خطرناک و ممنوع است.

وی اضافه کرد : در شرایط فعلی بالا برهای بدون حفاظ و غیر استاندارد در برخی رستوران ها، آسپزخانه ها و طلافروشی ها در مرکز استان مورد استفاده قرار می گیرد که تهدید اصلی برای بهره برداران است.

وی اضافه کرد : بارها در مورد استفاده از این بالابرهای غیر استاندارد هشدارهای لازم داده شد، ولی همچنان از آن در برخی امکان استفاده می شود که خطر احتمالی آن قطعا تهدیدی برای سلامت افراد است.

وی اتحادیه ها و مجامع امور صنفی خواست تا واحدهای بهره برداری از بالابرهای غیر استاندارد را مجاب کنند تا برای دریافت تاییدیه های فنی برای این تجهیزات اقدام کنند.

پیش از این اداره کل استاندارد خراسان شمالی نیز نسبت به استفاده از بالابرهای غیر استاندارد و فاقد معاینه فنی در واحدهای مسکونی و فروشگاهها هشدار داد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره