اخبار برگریده
پنج شنبه, 30 فروردين 1403 20:18

سه شنبه, 10 فروردين 1400 ساعت 11:48

۴۴ نقطه پرتصادف جاده‌های خراسان شمالی حذف شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تاکنون با اقدامات انجام شده، ۴۴ نقطه پرتصادف در جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی استان حذف شده است.

به گزارش نسیم امروز، حامد معروف اظهار داشت: تاکنون ۹۶ نقطه پر تصادف در محورهای استان در سال های گذشته شناسایی شده است که در این مدت نسبت به آشکارسازی تمام این نقاط اقدام شده است.

وی افزود: سال گذشته حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای حذف نقاط پرتصادف در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان هزینه شده است و این اقدام امسال هم تداوم دارد.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با اشاره به بالا بودن تصادف در محور بجنورد-جنگل گلستان اظهار داشت: در این محور ۲۵ نقطه پرتصادف شناسایی شده است که از این تعداد ۱۶ نقطه اصلاح شده است.

وی گفت: در جاده های شهرستان بجنورد ۳۹ نقطه، مانه و سملقان ۲۱ نقطه، شیروان ۱۷ نقطه، راز و جرگلان ۱۰ نقطه و گرمه هفت نقطه پرتصادف شناسایی شده است که بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

معروف اظهار داشت: تاکنون نقاط پرتصادف در جاده های شهرستان بجنورد در هشت نقطه، مانه وسملقان ۹ نقطه، شیروان ۱۲ نقطه، راز و جرگلان سه نقطه، گرمه ۶ نقطه و فاروج ۲ نقطه اصلاح و حذف شده است.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: با استفاده از ظرفیت های موجود و اعتبارات تخصیص یافته از منابع ملی و استانی، برای کاهش نقاط پرتصادف و کاهش تصادفات جاده ای اقدام شده است.

وی گفت: تکمیل دیوار حائل زیرگذر الله وردیخان، تعریض و اصلاح دوربرگردان آرد شریعت آشخانه، ایمن سازی پلیس راه امین الله و اجرای دو مورد واریانت با حذف جمعا هشت قوس خطرناک از مهم ترین نقاط حذف و اصلاح شده در جاده ها است.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: امسال تلاش داریم تا دست کم ۱۵ نقطه پرتصادف در محورهای استان حذف و برچیده شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره