اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 04:07

دوشنبه, 21 مهر 1399 ساعت 08:57

دستگیری 3 نفر از عاملان درگیری خیابان امام اسفراین

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری 3 نفر از عاملان اصلی درگیری چند روز گذشته در خیابان امام خمینی(ره) این شهرستان خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، سرهنگ مجید یگانه پور با اعلام جزئیات این خبر گفت: طی چند روز گذشته در پی انتشار کلیپ تصویری در فضای مجازی مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در خیابان امام خمینی(ره) اسفراین، بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه با ماموران با هماهنگی مقام قضائی و همچنین بازبینی تصاویر و کلیپ های تصویری موفق شدند عاملان این درگیری را شناسایی کنند، افزود: با شناسایی محل اختفای متهمان، ماموران به محل مورد نظر اعزام و در عملیات غافلگیرانه ای 3 نفر از عاملان اصلی این درگیری را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اقدام متهمان باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده بود، تصریح کرد: در نهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای دستگیری سایر متهمان نیز با جدیت در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: پلیس هرگز اجازه جولان را به مجرمان و هنجارشکنان نخواهد داد و با افرادی که بخواهند به هر دلیل باعث ایجاد رعب و وحشت در جامعه شوند با قدرت برخورد خواهد شد.

سرهنگ یگانه پور در پایان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع داده تا اقدامات قانونی از این طریق انجام شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره