اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 01:57

شنبه, 01 مرداد 1401 ساعت 11:57

اخبار کوتاه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی افراد در فضای مجازی و شناسایی عامل مزاحمت در برنامه شاد، واژگونی سواری پراید با یک کشته در اسفراین و... از مهمترین عناوین اخبار انتظامی این استان است.

به گزارش نسیم امروز، رییس پلیس فتا خراسان شمالی گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در فضای مجازی با انتشار تصاویر خصوصی اقدام به هتک حیثیت و نشر اکاذیب علیه وی کرده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ یوسف شاکری افزود: کارشناسان پلیس فتا، موفق شدند فرد موردنظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم درنهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

شناسایی عامل مزاحمت در برنامه شاد

فرمانده انتظامی فاروج گفت: خانمی با در دست داشتن شکوائیه‌ای به پلیس فتا شهرستان مراجعه و اظهار داشته شخصی ناشناس در برنامه شاد با مشخصات دخترم اقدام به ساخت اکانت کاربری کرده و به واسطه آن برای دخترم ایجاد مزاحمت می‌کند.

سرهنگ علیرضا پوربه گفت: ماموران با انجام اقدامات لازم در این خصوص، موفق شدند مالک اکانت مزاحم را به همراه شماره تلفن شناسایی و متهم را دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: متهم ۱۸ ساله پس از رؤیت مستندات، قرائن و شواهد متقن به جرم خود اقرار و اذعان داشته بنده با سیم‌کارت خودم در برنامه شاد اکانت ساخته و با آن برای هم‌کلاسی‌ام ایجاد مزاحمت کرده ام و اکنون پشیمان هستم.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر بر روی اکانت‌های کاربری متهم در فضای مجازی مشخص شد که وی با ایجاد اکانت اینستاگرامی و استفاده از تصاویر دخترانه در پروفایل و همچنین در پست‌های پیج مذکور اقدام به فریب و تحریک اشخاص کرده و از آنان با شیوه دوستی درخواست شارژ می‌کرده است.

سرهنگ پوربه گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

واژگونی سواری پراید با یک کشته در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: براثر وقوع یک فقره واژگونی در محور "اسفراین– جاجرم" روستای "استعین" ماموران پاسگاه سارمران و پلیس‌راه در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ محمد روهنا با اشاره به اینکه در این حادثه راننده خودرو پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده بود، افزود: کارشناسان پلیس‌راه علت وقوع این واژگونی را عدم توجه به جلو راننده اعلام کردند

واژگونی پژو سه نفر مجروح داشت

فرمانده انتظامی بجنورد گفت: در پی اعلام خبر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور روستایی "سریوان تپه" در همین رابطه ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ مسعود وحیدی با اشاره به اینکه در این حادثه راننده و دو نفر سرنشین خودرو به‌شدت مجروح شده بودند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، افزود: خودروی حادثه‌دیده نیز با هماهنگی‌های انجام‌شده به پارکینگ منتقل شد.

وی افزود: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره