اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 10:12

چهارشنبه, 24 اسفند 1401 ساعت 11:21
  • .

قتل در شب چهارشنبه سوری در بجنورد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: شب گذشته در یک نزاع و درگیری خیابانی، متاسفانه یکی از جوانان بجنوردی به قتل رسید.

به گزارش نسیم امروز، سرهنگ سجاد نامور با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد نزاع و درگیری خیابانی در سطح شهر به گشت انتظامی بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که در این درگیری خیابانی که بین 3 نفر به وقوع پیوسته بود، یکی از این جوانان با ضربات متعدد چاقو به شدت مجروح و توسط مردم حاضر در محل قبل از رسیدن ماموران، به بیمارستان امام علی (ع) شهر بجنورد منتقل شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متاسفانه این جوان بجنوردی به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، یاد آور شد: با هماهنگی های انجام شده با مرجع قضائی عوامل اصلی وقوع این حادثه شناسایی و تحت نعقیب قرار گرفتند.

سرهنگ نامور ادامه داد: ماموران بعد از شناسایی محل اختفای این افراد موفق شدند در یک عملیات کاملا غافلگیرانه کمتر از چند ساعت 2 نفر متهم که عامل اصلی وقوع این حادثه بودند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

دکتر نامور در پایان گفت: متاسفانه یکی از عوامل اصلی وقوع این گونه حوادث تلخ و دردناک پایین بودن آستانه صبر و تحمل افراد است که باید همواره شهروندان خصوصا جوانان عزیز با بالا بردن آستانه صبر و تحمل و همچنین یادگیری مهارت های کنترل خشم از این قبیل موضوعات پیشگیری کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره