اخبار برگریده
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 07:34

سه شنبه, 01 شهریور 1401 ساعت 08:09
  • .

کودک ربایی در بجنورد با دستگیری آدم ربا به پایان رسید

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف یک پرونده آدم ربایی در بجنورد خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، سرهنگ سجاد نامور اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام خبر مفقودی یک دختر بچه 7 ساله، در یکی از محلات حاشیه ای شهر بجنورد، بلافاصله ماموران اقدامات پلیسی را آغاز کردند و بلافاصله خبر مفقودی این دختر بچه به تمام یگان های انتظامی استان اعلام شد.

وی به انجام اقدامات فنی و همچنین تلاش های مستمر پلیسی در رابطه با این پرونده اشاره کرد و گفت: فردی که کودک 7 ساله را ربوده، وی را با یک دستگاه خودرو به شهرستان شیروان منتقل کرده بود که با توجه به بی تابی های کودک و سر و صدایی که از داخل خودرو به گوش می رسید، باعث می شود تا شهروندان به راننده مشکوک و خودرو را متوقف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خودروی مورد نظر به همراه متهم و کودک ربوده شده توسط مردم و ماموران برای بررسی بیشتر به مقر پلیس آگاهی شهرستان شیروان منتقل می شود، تصریح کرد: در بررسی های پلیس مشخص شد که پدر این کودک در امر معاملات مواد مخدر فعالیت داشته و با توجه به اینکه وی به متهم بدهکار بوده، همین موضوع باعث می شود تا متهم اقدام به ربودن دختر بچه 7 ساله کند.

سرهنگ نامور خاطرنشان کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده با صدور قرار مجرمیت راهی زندان شد و کودک بی گناه 7 ساله نیز صحیح و سالم توسط ماموران به آغوش گرم مادرش تحویل داده شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در ادامه خاطر نشان کرد: متاسفانه در این پرونده پدر خانواده که به عنوان یک ستون و تکیه گاه برای اعضای خانواده به حساب می آید درگیر کج رفتاری های اجتماعی شده و کاملا وظیفه اصلی خود را فراموش کرده است.

وی همچنین افزود: همین موضوع باعث شده تا اتفاقات ناشی از عواقب این آسیب اجتماعی گریبانگیر خانواده وی شود و ترسی را بر ذهن و یاد کودک 7 ساله بجای بگذارد که تا مدت های زیادی این ترس فراموش نخواهد شد بلکه تاثیر منفی بر رفتار های کودک در آینده خواهد داشت.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره