اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 13:47

سه شنبه, 03 خرداد 1401 ساعت 14:01
  • .

افشای راز یک جنایت هولناک با دستگیری قاتل

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده انتظامی استان از دستگیری متهم به قتل ۴ تن از اعضای یک خانواده اسفراینی شامل ۳ کودک ۴، ۶ و ۹ ساله و عمه ۳۵ ساله آنان خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، سعید مطهری زاده گفت: در بهمن سال ۹۸ در پی اعلام یک فقره آتش‌سوزی منزل در اسفراین و اعلام جان باختن ۴ تن در این حادثه با تشکیل تیم‌های بررسی کارشناسی برای بررسی صحنه حادثه و انتقال اجساد به پزشکی قانونی کارآگاهان پلیس آگاهی با فرضیات و قرائن مختلفی که حکایت از قتل داشت روبه‌رو شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان، با انجام اقدامات فنی بیشتر به دلیل وجود فرضیات مختلف کارگروه ویژه‌ای را با کمک کارآگاهان باتجربه در تهران تشکیل دادند و هرچند در ابتدا مظنون دستگیر شد اما به دلیل کامل نبودن ادله و مدارک کافی وی آزاد اما تحت نظر قرار گرفت.

این‌مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پلیس هیچ‌گاه پرونده‌ای را تا به نتیجه نرسیدن آن نمی بنند، اظهار داشت: مأموران اقدامات فنی و پلیسی خود را ادامه دادند و پس از تکمیل مدارک و ادله کافی درنهایت در روز شنبه هفته جاری متهم به قتل را دوباره دستگیر کردند و این بار به دلیل کافی بودن مدارک لازم به قتل این ۳ کودک و عمه آن‌ها اعتراف و صحنه قتل را بازسازی کرد.

وی بابیان این‌که متهم به قتل نسبتی با مقتولان ندارد، انگیزه وی را کینه شخصی و انتقام‌جویی اعلام کرد.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: متهم به قتل ابتدا با جسم برنده عمه و سپس کودکان را به قتل رسانده و بعد از باز کردن شلنگ گاز قصد داشته وانمود کند که حادثه آتش‌سوزی به دلیل نشت گاز رخ‌داده است.

وی با تشکر از حمایت‌های دادستان عمومی و انقلاب اسفراین به هم استانی‌های عزیز توصیه کرد: با رعایت موارد اخلاقی از بروز چنین‌حوادثی پیشگیری کنند و موارد لازم را از طریق قانونی پیگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان همچنین به افراد هنجارشکن و آنانی که در پی ارتکاب جنایت هستند هشدار داد پلیس امروز با استفاده از ابزار و امکانات و کارآگاهان زبده خود اجازه فرار و قانون گریزی را به هیچ‌یک از مجرمان نمی‌دهد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره