اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 07:59

چهارشنبه, 05 آبان 1400 ساعت 13:15

کمک ۴۰۰میلیارد ریالی سپاه بجنورد به نیازمندان شهرستان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد، ازکمک۴۰۰میلیارد ریالی به افراد نیازمند شهرستان خبرداد.

به گزارش نسیم امروز،  سرهنگ مهدی الهی‌راد، در نشست خبری با اشاره به اینکه از زمان شیوع کرونا در شهرستان بجنورد،این مبلغ در قالب طرح‌های مختلف جهادی به افراد نیازمند کمک شده است، اظهار کرد: دو هزار نفر در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و دو هزار نفر در قالب گروه‌های جهادی با سپاه بجنورد همکاری کردند.

الهی راد با بیان اینکه در سال جاری پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بجنورد توزیع شده است، بیان کرد: ارائه ۹۲۰ خدمات درمانی از سوی بسیج، اشتغال‌زایی برای ۳۵ نفر، تهیه ۵۰ سِری جهیزیه برای زوج‌های جوان و بازسازی ۴۵ واحد مسکن محرومین در شهرستان بجنورد از دیگر اقدامات سپاه بجنورد طی امسال است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد، با اشاره به استقرار ۱۸ قرارگاه طرح کرامت در شهرستان بجنورد، افزود: ارائه خدمات و بررسی مشکلات در میز خدمت که از سوی سپاه بجنورد انجام می‌شود، موجب استقبال مردم می‌شود و در رفع مشکلات بسیار مؤثر است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دو هزار و ۲۰۰ نفر نیز طی این مدت خدمات آموزشی دریافت کردند، تصریح کرد: دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی نیز در شهرستان بجنورد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه کرونا موجب ارتقاء روحیه جهادی بین مردم شده است، گفت: در حالِ حاضر ۵۰۰ گروه جهادی در سامانه ثبت شده‌اند و در سطح شهرستان بجنورد فعالیت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بجنورد، به نقش مهم رسانه ها در بصیرت افزایی اشاره کرد و گفت: ایستاگی و امیدآفرینی لازمه ایستادگی در برابر استکبار است و رسانه ها مردم را در این شرایط سخت امیدوار کند.

الهی رادگفت: دشمنان به شدت دنبال گرفتن روحیه انقلابی گری از مردم هستند و سعی دارند تا مواضع انقلاب را که موجب تعالی و رشد کشور می شود را از بین ببرند.

وی یاداورشد: رسانه زبان گویای انقلاب اسلامی است و با برملا کردن توطئه دشمنان بصیرت افزایی کنند.

الهی رادیاداورشد: سالیان سال است که دشمن در همه حوزه‌های جنگ نرم، شبکه‌های اجتماعی، ماهواره‌ای، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی جبهه‌ای را برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است.

وی با اشاره به صیانت از هویت انقلابی از سوی رسانه‌ها، تصریح کرد: دشمنان به دنبال سست کردنِ پیوند مردم با ولایت هستند که رسانه‌ها برای مقابله با این موضوع نقش مؤثری دارند

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره