چاپ کردن این صفحه .
چهارشنبه, 31 خرداد 1402 ساعت 15:45
  • .

برنامه ریزی رسانه ملی بر اساس نیازها

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 

تلویزیون كاركردهایی دارد كه اول باید آن كاركردها را بشناسیم و سپس ببینیم براساس همین كاركردها برنامه‌ریزی می‌كنیم یا آن چیزی كه خودمان به آن اعتقاد داریم، انجام می‌دهیم.

تلویزیون در دنیا به عنوان یكی از رسانه‌های اطلاع‌رسانی و سرگرمی مردم درنظر گرفته شده و در نظر بگیرید در هر قهوه‌خانه‌ای هم كه بروید تلویزیونی روشن است تا مثلا با پخش زنده مسابقات فوتبال مشتری جذب كند.

چرا فوتبال در قهوه‌خانه‌ها و كافه‌ها پخش می‌شود؟ چون مخاطب دارد.

حالا تصور كنید مخاطب شب خسته و كوفته می‌خواهد برود خانه، اگر چیزهایی كه دوست دارد از تلویزیون پخش نشود قطعا می‌رود سراغ شبكه‌هایی كه برایش این سرگرمی‌ها را فراهم کند، اگرچه بسیار در سطح پایین و نازلی باشند.

یک دانشجو

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 31 خرداد 1402 ساعت 20:17
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn