اخبار برگریده
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 19:36

جمعه, 07 بهمن 1401 ساعت 09:02
  • .

آغاز عملیات انتقال پساب پتروشیمی در دهه فجر امسال

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی از آغاز عملیات انتقال پساب پتروشیمی در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد با بیان اینکه در دهه فجر امسال اکثر پروژه های افتتاحی استانی و در بخش عمرانی است ، افزود:مهم ترین پروژه ملی استان انتقال پساب پتروشیمی است که جزو مهم ترین مصوبات سفر رئیس جمهور به استان نیز بوده است که بر اساس آن آب های فاضلاب تصفیه شده برای مجموعه پتروشیمی استفاده می شود که در حال حاضر مطالعات و نقشه های اجرایی و برگزاری مناقصه آن نیز انجام شده است.

وی در ادامه گفت: در آینده نزدیک، فاز دوم پتروشیمی را نیز اجرایی خواهیم کرد و در کنار این موضوع پروژه هایی در حوزه های کشاورزی و صنعت نیز خواهیم داشت . دکتر حسین نژاد خاطر نشان کرد:از مردم استان در ایام دهه فجر دعوت می کنیم تا عظمت و شور انقلاب را با شکوه تر به نمایش بگذارند تا بتوانیم دسیسه های دشمنان را خنثی کرده و قاطعانه بگوییم مردم همچنان وفادار به انقلاب اسلامی و رهبری هستند لذا راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را پر شور تر برگزار خواهیم کرد .

حسین نژاد به برگزاری جشن های ویژه در روز ولادت حضرت علی (ع ) و برگزاری غرفه هایی در قالب دستاوردهای بخش های کشاورزی ، گردشگری ، صنعت و کشوری در راستای جهاد تبیین نیز اشاره کرد.

وی گفت: وجود آب نامناسب شرب ، عدم راه های دسترسی به روستاها و شهرها و عدم پیشرفت در حوزه تکنولوژی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور بیداد می کرد و اگر انقلاب صورت نمی‌گرفت مباحث معنوی و مذهبی مردم هم شکل دیگری به خود می‌گرفت

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی وضعیت سرمایه گذاری و افتتاح پروژه های عمرانی با عدم عدالت اجتماعی بود ، افزود : مردم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی سهمی در تصمیم گیری ها نداشتند اما در انقلاب اسلامی مردم در تمامی شرایط حتی ارکان مهم کشور دخیل هستند که به زودی قطب قدرتمند اسلامی می شویم .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره