اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 17:58

یکشنبه, 18 دی 1401 ساعت 09:03
  • .

جذب صد درصدی اعتبارات تملک و دارایی استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی از جذب صد درصدی اعتبارات تملک و دارایی و سرمایه ای استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی نباید منتظر تخصیص اعتبارات باشند بلکه قرارداد پروژه ها را منعقد کنند.

وی نقش مهم شورای برنامه ریزی استان را عملیاتی شدن مصوبات کارساز دانست و افزود: پیگیری مستمر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اجرایی شدن مصوبات اقدام مهمی در مسیر توسعه استان به شمار می رود که در این مسیر ارائه گزارش مقایسه ای استان با سایر استانها در حوزه اعتبارات ملی نیز می تواند گام موثری در این توسعه تلقی شود .

حسین نژاد با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه ، مسئله محور است، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی می توانند همچنان نقطه نظرات خود را در خصوص برنامه هفتم توسعه اعلام کنند که امیدواریم جایگاه استان ها رعایت شود تا برنامه های اثر گذار ارائه شود .

وی به نشست اخیر خود با وزیر نیرو اشاره کرد و گفت : در این نشست بر موضوع حفر چاه ها ، تجهیز آن و خطوط انتقال تاکید شد که با همدلی مدیران جهت پیگیری موضوعات مختلف ، بدون شک روند توسعه شتاب خواهد گرفت.

استاندار خراسان شمالی افزود : در دیدار با وزیر راه و شهرسازی موضوع تسریع در روند اجرای راه آهن بجنورد به اسفراین و بجنورد به گرگان هم در دستور کار قرار گرفته است .

حسین نژاد به حوزه اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی هم اشاره و خاطر نشان کرد: اعتبارات پژوهشی باید گره ای از مشکلات استان را باز کند لذا پروژه های پژوهشی تنها در کتابخانه ها باقی نماند .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره