اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 14:50

چهارشنبه, 27 مهر 1401 ساعت 11:27
  • .

لزوم بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی در برگزاری رویدادهای اقتصاد دانش بنیان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی بر لزوم بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی در برگزاری رویدادهای اقتصاد دانش بنیان تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، ناصر فخر موحدی درچهارمین جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان افزود: برای پیگیری تفاهم نامه ها و سایر موضوعات حوزه اقتصاد دانش بنیان می توان از توان بخش خصوصی نیز بهره برد تا در نهایت به نتیجه ای که مطلوب استان است، برسیم.

وی اظهار کرد: آیین نامه اجرایی اقتصاد دانش بنیان، مسیر حرکت ما به سمت کمبودهای این بخش است و هر دستگاهی نیز وظایف خودش را باید پیگیری کند.

وی با تاکید بر اینکه باید خود تحریمی را فراموش کرده و عینک بدبینی را تغییر دهیم، افزود: بهترین رویکرد خروج از بروکراسی اداری و پشت میز نشینی در این بخش، برگزاری رویدادهای عملیاتی تانا است که تا کنون صرفا 5 استان از جمله خراسان شمالی آن را برگزار کرده اند که البته از لحاظ امکانات و زیرساخت ها، قابل مقایسه با آن ها نیستیم اما جزو پیشتازان در این عرصه هستیم.

فخر موحدی با بیان اینکه برقراری ارتباط بین علم و تولید از مهمترین موضوعات در استان است، تصریح کرد: ضرورت دارد تا مجموعه هایی از قبیل دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، اقتصاد و دارایی، میراث فرهنگی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه های استان برنامه های خود را تدوین کرده و آماده برگزاری رویداد تانا (توانمندسازی و ارتقای زیست بوم نوآوری استان ها) مختص حوزه خود باشند.

وی افزود: همه این دستگاه ها باید نیازهای حوزه خودشان و بخش های وابسته را احصاء کنند تا بتوان از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور در قالب برگزاری رویداد تانا برای رفع نیاز آن ها بهره برد؛ باید تلاش کنیم تا هیچ روزنه ای در این بخش باقی نماند و همه نیازها و مشکلات مربوطه، مد نظر قرار گیرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره