اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 20:17

سه شنبه, 17 خرداد 1401 ساعت 10:00
  • .

ضرورت توسعه بخش صنعت و معدن استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر توسعه بخش صنعت و معدن در استان گفت : بسترهای لازم برای سرمایه گذاران در حوزه های مختلف فراهم است.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در دیدار مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه ۸۵ مجوز بی نام در استان برای سرمایه گذاران آماده است ، افزود : با این مجوزها سرمایه گذاران درگیر بروکراسی پیچیده اداری نخواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه باید تراز استان در بخش صنعت و معدن توسعه یابد ، گفت : یکی از مسائل مهم مطرح شده در سفر مقام معظم رهبری به استان، قرار گرفتن جزو ده استان برتر کشوری در حوزه های مختلف به ویژه صنعت ، معدن و گردشگری است .

علی رسولیان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز در این دیدار با بیان اینکه سال گذشته بیست میلیارد تومان اعتبار برای حوزه شهرک های صنعتی خراسان شمالی تخصیص یافته، گفت : علاوه بر این تخصیص اعتبارات ، چهار صد هکتار زمین نیز برای توسعه شهرک های صنعتی نیز اختصاص یافته است.

وی در خصوص ایجاد کارگاه های کوچک نیز افزود :ایجاد ۱۴۰۰ کارگاه کوچک برای سطح کشور پیش بینی شده که از این تعداد سهم خراسان شمالی ۲۷ کارگاه برای سال جدید است .

رسولیان با بیان اینکه به دنبال ایجاد شهرک های انرژی خورشیدی هستیم ، تصریح کرد: خراسان شمالی نیز ظرفیت های لازم را برای ایجاد این شهرک ها دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره