اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 05:14

شنبه, 24 ارديبهشت 1401 ساعت 11:26
  • .

ضرورت نقش آفرینی پررنگ مسئولیت های اجتماعی مجموعه پتروشیمی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر عامل جدید شرکت پتروشیمی خراسان و مدیران این مجموعه با استاندار خراسان شمالی دیدار کردند.

به گزارش نسیم امروز، دکتر حسین نژاد در این دیدار مقایسه تعهدات اجتماعی پتروشیمی و صنایع بزرگ استان را در تراز کشوری مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از انتظارت ما از مدیران مجموعه پتروشیمی پررنگ تر شدن مباحث فعالیت های اجتماعی در سطح استان است .

وی بر موضوع انتقال آب از تصفیه خانه بجنورد به پتروشیمی و تسریع در روند اجرای فازهای توسعه این شرکت با هدف اشتغالزایی و تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود :با توجه به مسئله کم آبی و با هدف مدیریت منابع آب استان موضوع انتقال آب از تصفیه خانه بجنورد به پتروشیمی خراسان باید در دستور کار باشد.

حسین نژاد از دیگر هدف‌گذاری های مهم مجموعه پتروشیمی را تسریع در روند اجرای فازهای توسعه دانست و گفت : یکی از تعهدات شرکت پتروشیمی از زمان تاسیس تا کنون ، سرعت بخشیدن به فازهای توسعه است لذا مدیران این مجموعه باید با این اقدام ، بحث اشتغالزایی را محقق کنند.

وی تصریح کرد : جذب نیرو در مجموعه پتروشیمی باید بر مبنای رعایت عدالت، لیاقت و شایستگی افراد انجام شود . دکتر حسین نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از حربه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی موضوعات اقتصادی است ، گفت : با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و با انجام کار درست علمی و تخصصی در مسیر استقلال حرکت خواهیم کرد .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره