اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 18:36

سه شنبه, 07 دی 1400 ساعت 12:27
  • .

ضرورت افزایش مشوق‌های سرمایه‌گذاری برای بانوان کارآفرین

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بر ضرورت افزایش مشوق‌های سرمایه‌گذاری برای بانوان کارآفرین و صنعتگر تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، ملیحه یغمایی در نشست منطقه ای بانوان کارآفرین شرق کشور گفت : تعدادی از بانک‌ها به عنوان بانک عامل برای پرداخت تسهیلات به بخش تولید و کارآفرینان تعیین شده‌اند اما متاسفانه برخی از این بانک ها تضامین دشواری را مطالبه می کنند که صنعتگر و کارآفرین قادر به ارائه این تضامین نمی باشد.

یغمایی با اشاره به شرایط کنونی کشور در بخش اقتصادی و اشتغال به دلیل وجود تحریم ها، افزود: باید بستر فعالیت بانوان در حوزه های مختلف اقتصادی و صنعتی فراهم تا راه برای پیشرفت آنها هموار شود.

وی گفت: برندسازی و حمایت ویژه از کسب و کارها توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان باعث شده است تا زنان کارآفرین در عرصه صنعت استان موفق باشند و نمونه های خوبی از کارآفرینی را ایجاد کنند.

یغمایی با اشاره به اشتغال بانوان در شهرک های صنعتی استان افزود: شرکت شهرکهای صنعتی استان با ایجاد شرایط ویژه واگذاری زمین به صورت نقد و اقساط ، مشوقات ایثارگری ، حمایت از کارآفرینان دانش بنیان و ... پیشگام در جذب سرمایه گذار در استان است.

بر پایه این خبر، نشست منطقه ای بانوان صنعتگر شرق کشور که با حضور مشاور بانوان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و مدیرکل بانوان استانداری و مشاورین بانوان شرکت شهرکهای صنعتی استانهای خراسان شمالی ، خراسان رضوی ، سمنان و گلستان که بصورت ویدئو کنفرانس در شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی برگزار شد ، بانوان کارآفرین منطقه شرق کشور به تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات پیش روی و بهبود فضای کسب و کار بانوان کارآفرین پرداختند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره