اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 17:14

یکشنبه, 14 آذر 1400 ساعت 21:03
  • .

استعفای میلیونرهای پتروشیمی خراسان / درخواست حقوق معادل نفتی ها

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

در حالی که حقوق میلیون ها کارمند و کارگر صنایع کوچک و بزرگ غالبا زیر 5 تا 10 میلیون تومان است، شماری از مدیران پتروشیمی خراسان که حقوق چند ده میلیون تومانی دریافت می کنند، از سمت خود استعفا داده اند.

به گزارش نسیم امروز، خبرها حاکی از این است که به رغم استعفای برخی از مدیران پتروشیمی خراسان که از کارکنان رسمی این مجتمع صنعتی محسوب می شوند، امروز کارگران زحمتکش این مجتمع به صورت مضاعف فعال شدند تا خللی در روند تولید محصولات این شرکت پیش نیاید.

گفته می شود؛ پس از سال 85 که شرکت پتروشیمی خراسان به بخش خصوصی واگذار شده است؛ کارمندان شرکت نفت شاغل در این مجتمع تولیدی به عنوان کارمندان رسمی پتروشیمی خراسان به ادامه خدمت پرداخته اند.

اکنون بعد ازگذشت 15 سال از تاریخ خصوصی شدن این شرکت؛ حقوق دریافتی ماهانه این دسته از کارکنان پتروشیمی به چند 10 میلیون تومان افزایش یافته است؛ اما گفته می شود تفاوت حقوق دریافتی کارکنان رسمی پتروشیمی در مقایسه با دریافتی کارکنان شرکت نفت و زیر مجموعه های آن تفاوتی بالغ بر 10 الی 15 میلیون تومان دارد و به همین دلیل شماری از مدیران پتروشیمی خراسان از سمت خود استعفا داده اند.

شنیده ها حاکی از این است که شمار نیروهای رسمی پتروشیمی خراسان حدود 300 نفر و کارکنان پیمانی آن که غالبا حقوقی زیر 10 میلیون و حتی پایین تر دریافت می کنند، حدود یکهزار نفر است.

بر اساس اطلاعات موجود، میزان حقوق ماهیانه دریافتی این 300 نفر، چند برابر حقوق یک هزار نفر نیروهای قراردادی پتروشیمی خراسان است؛ اما استعفا کنندگان خواهان دریافت حقوقی هم ردیف کارکنان رسمی شرکت نفت هستند.

گفتنی است : در متن نامه جمعی از مدیران این مجتمع که خطاب به خسروی، رئیس مجتمع پتروشیمی خراسان نوشته و امضا شده است، امضاکنندگان درخواست کرده اند که حقوقشان باید برابر با حقوق و مزایای شرکت ملی نفت پرداخت شود .

بر پاین این خبر، معاون مجتمع، مدیر مالی، رئیس حسابرسی، مدیر بهره برداری، مدیر منابع انسانی مدیر برنامه ریزی و اطلاعات، رئیس اچ اس ای، رئیس پژوهش و فناوری،کشیک ارشد و رئیس امور حقوقی، از امضا کنندگان این نامه هستند.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 15 آذر 1400 ساعت 11:44
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره