اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 03:13

یکشنبه, 18 مهر 1400 ساعت 09:55
  • .

توزیع اعتبارات استان در راستای رفع نیازهای منطقه ای است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: توزیع اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای استان در راستای رفع نیازهای منطقه ای است.

محمدعلی شجاعی در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به سهم ۴۷۸ میلیاردی استان از اعتبارات محرومیت زدایی، گفت: تا کنون ۴۰۰ میلیارد تومان از این تسهیلات به استان اعلام شده است و هزینه این اعتبارات در حوزه راه و بهداشت و درمان خواهد بود.

وی با دستور تشکیل کمیته تخصصی در خصوص تعیین تکلیف نحوه توزیع اعتبارات محرومیت زدایی استان، تصریح کرد: در خصوص یارانه تسهیلات نیز یک کمیته تخصصی تشکیل و سقف این تسهیلات برای بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را تععین کنند.

شجاعی با تاکید بر اینکه در توزیع و هزینه اعتبارات نقطه نظرات و پیشنهادات فرمانداران و دستگاه های اجرایی اخذ می شود، گفت: توزیع اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی در نیمه دوم سال بر اساس عملکرد شش ماهه اول خواهد بود.

شجاعی افزود: توزیع اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای با هدف تامین نداشته های شهرستان ها بر اساس نیازسنجی مردمی و دستگاهی بود که در سفرهای شهرستانی نیز مصوبات و اعتبارات لازم برای آن پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه در توزیع اعتبارات شتاب نداشتیم و تلاش کردیم این توزیع بر اساس نگاه دقیق و کارشناسی باشد، گفت: بخشی از اعتبارات استان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و آغاز پروژه های جدید بر اساس نیاز و اولویت های منطقه هزینه شده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره