اخبار برگریده
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 20:40

شنبه, 17 مهر 1400 ساعت 11:01
  • .

افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی از افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در این استان خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، مجتبی شکوری اظهار داشت: میزان مصرف بنزین استان در نیمه نخست امسال به نسبت مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد افزایش یافته که دلیل آن افزایش سفرها است.

وی افزود: امسال بیش از ۵۱ میلیون متر مکعب گاز سی.ان.جی در جایگاه‌های عرضه سوخت استان عرضه شده است که با مصرف این میزان سوخت، ۵۵ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.

شکوری اظهار داشت: میزان مصرف سی.ان.جی در استان به نسبت مدت مشابه پارسال پنج درصد بیشتر است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: روزانه ۲۷۵ هزار مترمکعب سی.ان.جی در استان مصرف می شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: در نیمه نخست امسال میزان مصرف نفت سفید نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۶ درصد کاهش، مصرف بنزین سوپر ۱۴۵ درصد افزایش و مصرف گاز مایع ۶ درصد کاهش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شهریورماه امسال میزان مصرف سی.ان.جی در استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود پنج درصد کاهش یافته است.

شکوری خاطرنشان کرد: ۳۰ جایگاه عرضه کننده سی.ان.جی در استان فعال است که از این تعداد۲۰ جایگاه ۲ منظوره برای عرضه بنزین، نفتگاز و سی.ان.جی و۱۰ جایگاه تک منظوره برای عرضه این گاز است. در خراسان شمالی ۳۰ جایگاه عرضه کننده سی.ان.جی فعال است که از این تعداد۲۰ جایگاه ۲ منظوره برای عرضه بنزین، نفتگاز و سی.ان.جی و۱۰ جایگاه تک منظوره برای عرضه این گاز است. / ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره