اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 04:23

شنبه, 10 مهر 1400 ساعت 08:34
  • .

تصویب ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر استاندار خراسان شمالی به شیروان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی از تصویب و اختصاص ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان شیروان خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، دکتر محمدعلی شجاعی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان شیروان اظهار کرد: از این مبلغ ، ۳۷۰ میلیارد تومان جهت تسهیلات حوزه اقتصادی و ۶۰ میلیارد تومان برای حوزه عمرانی و زیر ساخت مصوب شد.

وی افزود : به رغم تمام نداشته های شهرستانها، مصوبات دور نخست سفرهای شهرستانی بیش از نود درصد پیشرفت داشته است که دلیل تحقق آن همت بالا و مضاعف مدیران دستگاه های اجرایی استان بوده است .

وی افزود: باید علت پنج درصد مصوبات اجرا نشده هم مورد پیگیری قرار گیرد زیرا هدف اصلی ما از این سفرها حل مشکلات مردم است .

شجاعی دستور اجرای احکام شهرداران استان را داد و گفت : احکام شهردارانی که صادر شده باید اجرایی شود زیرا هدف ما مُر قانون است نه گروه ها و افراد. وی با ابراز گلایه از عدم اجرایی شدن پروژه های حوزه ورزش و جوانان شهرستان شیروان در دور نخست سفرهای شهرستانی گفت : به دلیل سهل انگاری ، اجرای پروژه ها توسط دفتر فنی استانداری مورد پیگیری قرار خواهد گرفت .

وی خاطر نشان کرد: در مراکز دهستان ها فضای ورزشی غیر مسقف تعریف شود . شجاعی در خصوص حوزه انتقال آب نیز تصریح کرد : با پیگیری های بسیار در سطح ملی در خصوص پروژه های انتقال آب ، آب سرانی تا ۴۰ میلیون متر مربع در سال برای مصرف آشامیدنی مجوز برداشت صادر شده است که امیدواریم با این اتفاق بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری انتقال و حق انتفاع ورود پیدا کند.

گفتنی است تسریع در صدور ثبت اسناد مالکیتی روستاییان ، حل مشکلات دامداران و کشاورزان، افزایش سهم بانوان در جایگاه مدیریتی ، راه اندازی پارک بانوان در شهر زیارت ، ارائه تسهیلات ارزان قیمت با هدف اشتغالزایی، راه اندازی بازارچه در روستاها ، احداث سالن های ورزشی ، جاده دسترسی از مسیر کارخانه آسفالت به شهر زیارت ، نبود ماشین آلات سنگین در شهرداری ، تامین اعتبار برای شهرداری ، احداث کارخانه لوازم خانگی، تامین آب برای دام و راه اندازی کارخانه قطعات بتنی شهرداری لوجلی ، راه های روستایی و کمبود آرد در برخی روستاها و ساماندهی گلزار شهدا بخشی از مطالبات مردم شهرستان شیروان بود که دکتر شجاعی پس از استماع این مشکلات دستورات لازم جهت پیگیری و حل آن ها را صادر کرد. شایان ذکر است در حاشیه نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان شیروان ، باحضور دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی از خانواده شهیدان ایزدی و جانباز پنجاه درصدی کریم فروتن تجلیل بعمل آمد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره