اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 14:46

چهارشنبه, 31 شهریور 1400 ساعت 18:31
  • .

آمادگی استان برای راه اندازی کانون خیرین کار آفرین

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

در سومین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی از آمادگی استان برای اجرای طرح ایجاد کانون خیرینِ کارآفرین در استان خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، محمود قنبری در سومین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی ، گفت: هدف از راه اندازی کانون خیرین کارآفرین ایجاد اشتغال برای اقشار محروم، کم درآمد و بی بضاعت جامعه است.

قنبری افزود: استان خراسان شمالی دارای ظرفیت های خوبی برای ایجاد اشتغال است که با کمک این کانون ها و شرکت های دانش بنیان می توانیم دغدغه اشتغال جوانان و به ویژه اقشار محروم جامعه را برطرف کنیم و در ادامه تعداد افراد مستمری بگیر و تحت پوشش نهادهای حمایتی استان کاهش یابد.

قنبری در بخش دیگر سخنان خود بر اهتمام متولیان امر در استان برای جذب اعتبارات تبصره 16 گفت: در سالجاری جذب این اعتبارات باید به طور 100 درصد تحقق یابد.

بررسی آخرین وضعیت اعتبارات تبصره 18 از دیگر مصوبات این نشست بود که قنبری در این خصوص تاکید کرد: با توجه به اینکه نرخ مشارکت اقتصادی استان خراسان شمالی بالاتر از میانگین کشوری است باید تلاش کنیم نرخ بیکاری در استان کاهش یابد و در راستای تحقق این هدف باید توجه جدی به نرخ اشتغال ناقص نیز داشته باشیم.

وی گفت: بانک های استان مکلف به بررسی طرح توجیه اقتصادی طرح های سرمایه گذاری و اهلیت سرمایه گذار هستند چرا که در برخی از موارد تسهیلات پرداخت شده در مسیر درست هزینه نمی شود و یا پس از گذشت بازه زمانی طولانی هنوز در بازپرداخت تسهیلات مشکل دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره