اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 20:07

جمعه, 26 شهریور 1400 ساعت 12:55
  • .

روشن شدن چراغ واحدهای تولیدی موجب بی اثر شدن تحریم هاست

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: روشن شدن چراغ واحدهای تولیدی موجب بی اثر شدن تحریم های ظالمانه دشمنان نظام اسلامی است.

به گزارش نسیم امروز، دکتر محمدعلی شجاعی در آیین افتتاح سالن چکش ۳۲۰ کیلو ژول کانتربلو شرکت آذین فورج و شرکت پلی آذین تولید کننده انواع گرانول های بهداشتی با گرید نساجی و تزریقی در شهرستان اسفراین گفت: افتتاح این پروژه ها و روشن شدن چراغ واحدهای تولیدی موجب تحقق سیاست های توسعه ای نظام و عقب نشینی دشمنان و ابراقتصادهای جهان در خصوص تحریم اقتصادی علیه ایران می شود.

وی افزود: داشتن مردم با بصیرت، داشتن رهبر فرزانه و داشتن دلاورمردانی همچون شهدا نقطه قوت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

شجاعی با تاکید بر اینکه برای پیشرفت و آبادانی و تحقق منویات رهبری باید عوامل اجرایی برنامه ریزی داشته باشند، افزود: اگر دانایی با اقتدار و جدیت تلفیق شود محال است کاری انجام نشود.

وی تاکید کرد: توسعه و پیشرفت در گرو قوت گرفتن بخش خصوصی است چرا که بخش خصوصی می ماند و آنچه را خود متولد کرده است توسعه می دهد.

شجاعی با ابراز خرسندی از تکنولوژی های نوین به کار رفته در واحدهای صنعتی افتتاح شده، افزود: این اقدام نشان دهنده تسلط دانایی بر کارها است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه به واسطه انسجام و هم فهمی موجود بین ارکان حاکمیت نظام محیط استان محیطی برای کار کردن است، گفت: برای حل مشکلات بر داشته های یکدیگر حساب می کنیم و در دوسال اخیر به رغم تحریم ها و کمبود اعتبارات اما توسط بانک های استان بیش از 22 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده است.

محمدعلی شجاعی با بیان اینکه بذر توسعه در استان پاشیده شده است و باید منتظر محصول آن در آینده باشیم، گفت: باید با هدف جلوگیری از واردات محصولات مورد نیاز صنایع استان از سایر استان ها به دنبال ایجاد صنایع پایین دستی در حوزه صنعت باشیم.

شجاعی افزود: کلنگ زنی سرخانه و افتتاح واحدهای صنعتی علاوه بر ارتقاء بخش تولید و اشتغال می تواند موجب شنیده شدن نام استان در سطح ملی شود و از فروش محصولات و تولیدات استان به صورت خام جلوگیری می کند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره