اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 15:34

شنبه, 09 مرداد 1400 ساعت 18:07
  • .

زمان رونمایی از درگاه سرمایه گذاری خراسان شمالی مشخص شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: پاسخ به استعلامات برای 75 طرح سرمایه گذاری در این درگاه انجام و برای تحقق این موضوع از اعمال نظر شخصی و گذاشتن شروط بی مورد پرهیز شود.

به گزارش نسیم امروز، محمدعلی شجاعی در جلسه بررسی آخرین وضعیت درگاه سرمایه گذاری استان با تاکید بر توجه مدیران دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمت رسان به بازه زمانی تعیین شده برای رونمایی درگاه سرمایه گذاری استان، افزود: تمامی استعلامات لازم برای 75 طرح سرمایه گذاری در این درگاه باید پاسخ داده شود و برای تحقق این موضوع از اعمال نظر شخصی و گذاشتن شروط بی مورد پرهیز شود.

شجاعی افزود: شهرداری ها پروژه هایی که امکان واگذاری آن به بخش خصوصی جود دارد را شناسایی و با اعلام مشوق ها و معافیت های لازم در درگاه سرمایه گذاری بارگذاری کنند.

بر اساس این گزارش بارگذاری حداقل یک پروژه از هر شهرداری، مشخص شدن بانک های عامل پرداخت تسهیلات را برای هر طرح سرمایه گذاری، تعریف بسته های حمایتی و تشویقی برای سرمایه گذاران، استفاده از ظرفیت های منطقه در تحقق پروژه ها، تکمیل بخش توجیه فنی و اقتصادی و استعلامات طرح ها ، وارد کردن و بروزرسانی اطلاعات طرح های سرمایه گذاری تا 48 ساعت آینده توسط کارشناسان تخصصی دستگاه های اجرایی و ترجمه اطلاعات درگاه سرمایه گذاری به زبان انگلیسی تا پایان هفته جاری از دیگر تاکیدات استاندار خراسان شمالی در این نشست بود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره