اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 15:27

دوشنبه, 24 خرداد 1400 ساعت 08:00
  • .

لزوم اصلاح برخی قوانین برای رونق تولید

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی بر لزوم اصلاح برخی قوانین برای رونق تولید تاکید کرد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، محمود قنبری در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان با اشاره به مشکلات شرایط اقتصادی ناشی از تحریم ها و بیماری کرونا در کشور، گفت: گفت: هر قانونی بعد از یک مدت خود بعضا به مانع تبدیل می شود ، نیاز است تا این موانع و مشکلات احصاء و ارایه شود تا برای اصلاح آن در مجلس ارسال شود.

وی افزود: واحدهای تولیدی در صورت نیاز به تسهیلات سرمایه در گردش نباید تنها به علت یک چک برگشتی و یا معوقات قفل شوند، بلکه باید از وام برای رونق بهره مند شوند.

قنبری علت چک برگشتی تعدادی از واحدهای صنعتی را ناشی از عدم فروش محصولاتشان بیان کرد و گفت : در شرایط فعلی بانک ها باید راهکاری را برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی دارای چک برگشتی ارائه دهند تا از بدهکاری بیشتر سرمایه گذاران به بانک ها جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: سرمایه گذار تنها باید دغدغه تولید، بازار یابی، فروش و اشتغال را داشته باشد نباید با سخت گیری و سنگ اندازی مانع کسب و کار ها باشیم.

قنبری خواستار خط اعتباری ویژه ای برای خراسان شمالی شد و افزود: با وجود این که بانک های دولتی استان بیش از منابع خود وام دادند، اما هنوز هم تعداد زیادی از واحدها تولیدی و صنعتی به دلیل ضعف توان مالی بانک ها موفق به دریافت تسهیلات نشدند.

وی بازار یابی فروش محصولات تولیدی و صنعتی استان در کشورهای همسایه را راهکار مناسب برای رونق تولید دانست و خواهان فعالتر شدن رایزن های بازرگانی سفارت های ایران در کشورهای آسیای میانه شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره