اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 15:30

شنبه, 16 اسفند 1399 ساعت 09:56
  • .

نشست پیشگیری از سرقت کابل‌های مخابرات با حضور ریاست اداره آگاهی استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

به دلیل افزایش سرقت کابل های مخابراتی و برای بررسی بهتر نشستی با ریاست اداره آگاهی استان برگزار شد.

به گزارش نسیم امروز، مهندس هاشمی، مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی در این نشست ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی خواهان تداوم همکاری ها برای کاهش سرقت کابل‌های مخابراتی شد.

در این نشست تدابیر لازم جهت جلوگیری از سرقت کابل‌ها و برنامه ریزی‌های لازم برای پیشگیری از قطعی ارتباطات اتخاذ شد.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی خاطر نشان کرد: سرقت تأسیسات مخابراتی همواره یکی از مهم ترین چالش های مردم و مسئولین بوده است به طوری که در برخی مناطق به یک رویه پرتکرار و آزار دهنده تبدیل شده و مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

وی بیان داشت: با توجه به افزایش میزان سرقت کابل ها و تجهیزات مخابراتی در استان و نیز در کشور ولیکن بجهت زیر ساختهای ارتباطی کسب رتبه برتر در حوزه امنیت را دارا می باشیم .

هاشمی با بیان اینکه همکاران ما بلافاصله موضوع را پیگیری و نسبت به رفع قطع ارتباط تلفن اقدام می کنند، افزود: گرچه میزان سرقت کابل‌های تلفن زیاد است اما همکاران با دقت و سرعت عمل زیاد نسبت به ترمیم، نصب و برقراری ارتباط تلفن های ثابت اقدام می کنند.

جناب سرهنگ رستگار، ریاست اداره آگاهی استان در این نشست ضمن قدردانی از خدمات مخابرات، تأکید بر اقدامات پیشگیرانه تمامی سازمانها، جهت جلوگیری از وقوع سرقت، نمودند.

وی عنوان کرد: که بدلیل شرایط اقتصادی و نیز بیماری کرونا، در سال جاری بیشترین آمار سرقت، دزدیدن کابل هاست که متأسفانه توسط معتادین انجام می شود.

هاشمی در ادامه بیان داشت : جهت جلوگیری از سرقتهای کابل و تجهیزات مخابراتی، پیشنهاداتی را در این زمینه که شامل: گزارش سریع وقوع سرقتها، در صورت ممکن عدم دسترسی راحت کابل ها و تجهیزات مخابراتی با کمک شهرداری و نظام مهندسی، جمع آوری کابلهای پرت توسط پرسنل مخابرات نه پیمانکار، استفاده از شوراها و دهیاریها و بسیج در حفظ و نگهداری تجهیزات مخابراتی، حفظ صحنه جرم جهت شناسایی سارقین،و نیز گزارش ارزش ریالی اموال مسروقه جهت پیگیری، عنوان نمودند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره