اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 10:29

شنبه, 02 اسفند 1399 ساعت 11:36
  • .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به مسئولیت خود در قبال مسکن خبرنگاران عمل کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی گفت: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به مسئولیت خود در قبال مسکن خبرنگاران عمل کند

علی خادمی در گفتگو با خبرنگار نسیامروز اظهر کرد:  به رغم تاکیدات و حمایت های استاندار محترم خراسان شمالی و با گذشت یکسال از تاسیس شرکت تعاونی مسکن اقتصاد و رسانه و نشست ها و توافقات انجام شده مدیران شرکت با مدیرکل راه و شهرسازی استان و معاونین ایشان؛ متاسفانه تا کنون این اداره کل به وعده های خود عمل نکرده است.

وی  با ابراز گله مندی از مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: مراجعه مکرراعضای شرکت تعاونی به دفتر شرکت و لزوم پاسخگویی صحیح و شفاف به آنها؛ مدیریت شرکت را دچار مشکل کرده است.

خادمی  افزود: انتظار می رود مدیرکل راه و شهرسازی هرچه سریعتر و درعمل وضعیت مسکن خبرنگاران استان را با شفافیت تمام مشخص تا این قشر سخت کوش ضمن مشخص شدن وضعیت شان؛ از نگرانی خارج شوند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان گفت: شرکت تعاونی مسکن اقتصاد و رسانه، پیش از اجرای طرح اقدام ملی این شرکت را به ثبت رسانده و خواستار تحقق وعده های مدیران سابق و فعلی راه و شهرسازی است.

خادمی تصریح کرد: هم اکنون بیش از 200 نفر از خبرنگاران رسانه های مختلف استان در این شرکت تعاونی عضویت دارند و با وعده های اداره کل راه و شهرسازی و امروز و فردا کردن بخش های مختلف این اداره کل زیان زیادی را متحمل شده اند.

وی افزود: امیدواریم طی روزهای آینده ، خبرنگاران عضو این تعاونی پاسخی امیدوار کننده از مدیرکل راه و شهرسازی استان دریافت کنند.

گفتنی است: قرار بود مراسم کلنگ زنی پروژه 64 واحدی خبرنگاران در شهرک فرهنگیان روز 17 مردادماه جاری انجام شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره