اخبار برگریده
سه شنبه, 28 فروردين 1403 23:31

یکشنبه, 26 بهمن 1399 ساعت 10:11
  • .

بخشودگی جرائم واحد‌های بدهکار به صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سیاوش وحدت گفت: جرائم واحد‌های بدهکار به صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک بخشیده می‌شود.

به گزارش نسیم امروز؛ سیاوش وحدت مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: تداوم تحریم‌ها، شیوع ویروس کرونا و همچنین برخی مشکلات اقتصادی داخلی دشواری‌هایی را پارسال برای صاحبان کسب‌وکار‌ها رقم زده که باید در این شرایط سخت گام‌هایی برای حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران برداریم.

ایجاد شغل توسط شهرک‌های صنعتی برای هزار و ۹۵۰ نفر

او افزود: در همین راستا اقدامات ویژه‌ای برای مشتریان صندوق ضمانت سرمایه گذاری و صنعتگران و تولیدکنندگان در نظر گرفته شده که در مورد نخست، اگر بدهکاران صندوق بتوانند اصل بدهی خود را تا پایان سال پرداخت کنند، جرائم آنان شامل بخشودگی گردیده و بدهی آن‌ها با نرخ ۱۴ درصد سالیانه محاسبه خواهد شد.

همچنین وحدت گفت : انواع ضمانتنامه پیمانکاری یا قراردادی (از جمله ضمانتنامه شرکت در مناقصه، پیش پرداخت و حسن انجام کار) بدون سپرده ودیعه، با حداقل وثیقه و ۵۰ درصد تخفیف در نرخ‌های کارمزد برای صنایع کوچک، صادر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: امتیازات ویژه برای شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های صادرات محور در حوزه صنایع کوچک فراهم می‌شود که می‌توانند با مراجعه به صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک از انواع خدمات آن از جمله صدور ضمانتنامه‌های اعتباری و ضمانتنامه‌های پیمانکاری با شرایط آسان به ویژه در بخش وثایق، استفاده کنند.

او افزود : با اصلاح برخی قوانین و مقررات جاری، صندوق‌های پژوهش _فناوری و همچنین سایر صندوق‌های وابسته به دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و همه صندوق‌هایی که به واسطه قانون برای کمک و حمایت از فعالیت‌های تولید، صنعتی و ... شکل گرفته نیز می‌توانند از خدمات صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک استفاده کنند.

سیاوش وحدت تاکید کرد: نماینده صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک در استان‌ها، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان می‌باشد که صنایع کوچک استان جهت استفاده از خدمات این صندوق میتوانند به شرکت شهرک‌های صنعتی مراجعه نمایند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره