چاپ کردن این صفحه .
سه شنبه, 27 آبان 1399 ساعت 13:35
  • .

راه آهن گرگان بجنورد مشهد وعده‌ ای که عملیاتی نشد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: از جمله پروژه‌های مهمی که توسط رئیس جمهور در استان وعده داده شده و تاکنون عملیاتی نشده راه آهن گرگان بجنورد مشهد و همچنین پروژه فاز توسعه و GTPP پتروشیمی خراسان است.

دکتر سیدمحمد پاکمهر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: مجمع نمایندگان خراسان شمالی به همراه استاندار نشستی را با معاون اول رئیس جمهور در ارتباط با پروژه‌هایی که وعده داده شده اما اجرایی و عملیاتی نشده داشتند.

وی با بیان اینکه پروژه اجرای فاز توسعه پتروشیمی علی‌رغم وعده رئیس جمهور در خراسان شمالی اما تاکنون جنبه اجرایی پیدا نکرده است، افزود: از جمله پروژه‌های مهمی که توسط رئیس جمهور در استان وعده داده شده و تاکنون عملیاتی نشده راه آهن گرگان بجنورد مشهد و همچنین پروژه فاز توسعه و GTPP پتروشیمی خراسان است که در مردم استان امید و انتظار ایجاد کرده اما عملیاتی نشده است.

نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از کانون‌های تصمیم‌گیری در جهت اجرایی شدن فاز توسعه پتروشیمی سهامداران و همچنین مدیر عامل این شرکت است، خاطرنشان کرد: طی جلسه ای که با معاون پارلمانی رئیس‌جمهور برگزار گردید مقرر شد جلسه در دفتر نهاد ریاست جمهوری با حضور سهامداران پتروشیمی و مدیرعامل در خصوص بررسی راهکارهای عملیاتی فاز توسعه پتروشیمی برگزار شود.

پاکمهر طرح راه آهن گرگان بجنورد مشهد را طرحی منحصر به فرد در کلنگ زنی عنوان کرد و بیان داشت: متاسفانه علی رغم اینکه تاکنون هم رئیس جمهور، هم رئیس مجلس و همچنین دو معاون وزیر در دولت پروژه راه آهن گرگان بجنورد مشهد را کلنگ‌زنی کرده‌اند اما تاکنون عملیاتی نشده است ضمن اینکه این پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان است.

وی در ادامه با اشاره به تعلل 15 ساله در اجرای طرح سیمان سمنگان خاطرنشان کرد: متاسفانه در اجرای طرح سیمان سمنگان پنج میلیارد ریال از بیت المال هدر رفته و پروژه‌ای که قرار است توسط آستان قدس رضوی در شهرستان مانه و سملقان اجرا کند 15 سال تعلل داشته است.

نایب رئیس فراکسیون محرومیت‌زدایی مجلس شورای اسلامی از اجرای لایروبی رودخانه اترک با همکاری و همفکری پتروشیمی خراسان خبر داد و در این باره گفت: تا پایان هفته عملیات لایروبی رودخانه اترک با همکاری و ارائه تجهیزات پتروشیمی خراسان در بخش گرمخان آغاز می‌شود‌.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn