اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 01:29

پنج شنبه, 15 آبان 1399 ساعت 07:15
  • .

پلیس فتا نقاب از چهره باند کلاهبردار و اخلالگر اقتصادی برداشت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

پلیس فتا نقاب از چهره باند کلاهبردار و اخلالگر اقتصادی برداشت و پروژه این جنایتکاران را با شکست مواجه کرد.

به گزارش نسیم امروز ، گروه متقلب Www Aitrades.com و همچنین Exchange Aitrades . com که با ارائه کوین تقلبی با نام ATC منتصب به افراد مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله آقای* ش * ساکن آمریکا و فعال در رسانه های معاند، که پیش از این با هوشیاری پلیس فتای کشور شناسایی و فیلتر شده بود و با نرم افزارهای فیلتر شکن موجود در بازار به فعالیت و کلاهبرداری خود ادامه می داد، با همت والای رسانه های قدرتمند و معتبر جمهوری اسلامی و با پوشش خبری مناسب در سطح کشور نقاب از چهره ی ملعون این جنایتکاران اینترنتی برداشته شد و این پروژه با شکست مواجه شد.

شگرد اصلی این باند کلاهبردار و تبهکار بین المللی چنین بوده که خود را وابسته به سازمان محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی میکرده اند، مشخصا شخصی با نام *س-ح -ع* و با سو استفاده از نام این ارگان مهم و حیاتی کشور اقدام به پولشویی و کلاهبرداری مینمودند.

از سران اصلی و فعال این سیستم تماما کلاهبردار آقای *ع-ن* و *م-ن* که در کشور قطر به سر میبرند و آقای*م-م* که ساکن ترکیه میباشد هستند و هم اکنون پیگیری جهت دستگیری سران و سر شاخه های این کلاهبرداری عظیم در داخل و خارج از کشور از جمله با پیگیری دستگاههای قضایی، اجرایی و قدرتمند محترم کشور در حال اجرا می باشد.

اکنون این گروه شیطانی و زالو صفت با ایجاد و راه اندازی یک سایت قمار و شرطبندی به آدرس

www . betvestnet که ترکیبی از شرکتهای نت ورک، هرمی و قمار جهت اخلال در نظام اقتصادی و خروج کلان ارز توسط شخصی که خود را *گاد فادر* و خودش را منتصب به سپاه پاسداران می نامد راه دیگری را برای مکیدن خون هموطنان عزیزمان برگزیده است که البته این موضوع نیز از چشمان تیز بین پلیس محترم فتای کشور و رسانه های همیشه هوشیار نظام مقدس جمهوری اسلامی دور نخواهد ماند و به زودی شاهد ناکامی و انهدام این سایت کلاهبردار و انقراض این باند تبهکار خواهیم بود.

پلیس

فتاء باند کلاهبردار، اخلالگر اقتصادی

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره