اخبار برگریده
پنج شنبه, 30 فروردين 1403 11:35

دوشنبه, 12 آبان 1399 ساعت 09:56
  • .

اعلام شرط برخورداری از معافیت مالیاتی خیریه ها و سازمان های مردم نهاد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

ذوقی معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آن بخش از هزینه های موسسات خیریه خصوصی که به اشخاص پرداخت می‌شود تنها در صورت ثبت در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از معافیت‌های مالیاتی برخوردار می‌شوند.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ ذوقی معاون اجتماعی این اداره کل افزود: در راستای ارتقای شفافیت عملکرد موسسات خیریه خصوصی و مردم نهاد و جلوگیری از عنوان خیریه برای پولشویی و فساد بر اساس بند ح تبصره ۱۷ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کشور، تمامی دستگاه‌های موضوع ماده(۲۹) قانون برنامه ششم توسعه از جمله نهادهای عمومی غیردولتی و بنیادها که به هر شکل از اقشار آسیب پذیر حمایت می‌کنند، مکلفند همه حمایت‌ها و کمک‌های خود را به افراد حقیقی صرفاً از طریق حواله‌های الکترونیک ساتنا و پایا (به تفکیک کد ملی فرد دریافت کننده حمایت) انجام دهند.

ذوقی افزود: اجرای این بند، می‌تواند نقشی موثری در ارتقای شفافیت عملکرد موسسات خیریه خصوصی و مردم نهاد ایفا کند.

وی تاکید کرد: با اجرای این تبصره ثبت دقیق اطلاعات پرداخت‌های حمایتی، مبنای دریافت معافیت مالیاتی خیریه ها خواهد بود و به این ترتیب شفافیت در پرداخت‌های حمایتی این موسسات ممکن خواهد شد و بر این اساس، موسسات خیریه قادر خواهند بود نتیجه استحقاق سنجی افراد را از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت نمایند.

معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: مؤسسات خیریه در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند سوالات بوجود آمده خود را به آدرس پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره