اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 22:15

سه شنبه, 18 شهریور 1399 ساعت 14:19
  • .

خراسان شمالی از فعالیت صنایع خودروسازی استقبال می‌کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: تمام شرایط لازم برای حضور خودروسازان در این استان فراهم است و با اعطای معافیت‌های مختلف از فعالیت این صنایع استقبال می‌شود.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، محمدعلی شجاعی، در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت سبلان خودرو اظهار داشت: نتیجه سرمایه گذاری هایی از این دست برای توسعه و پیشرفت منطقه و بهبود وضعیت اشتغال و درآمد مردم استان مفید خواهد بود.

وی با اشاره به جمعیت روستایی ۴۴ درصدی خراسان شمالی و ضرورت آمایش نیازهای حمل و نقل بار و مسافر این حوزه، افزود: تولیدات سبلان خودرو در زمینه مینی بوس، وانت و خورو آتش نشانی از نیازهای بخش روستایی خراسان شمالی است که مجوز خرید ۵۰۰ دستگاه انواع خودرو ویژه حمل و نقل بار و مسافر روستایی نیز از معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: منطقه ویژه اقتصادی بجنورد با اعمال معافیت های مختلف، آماده احداث خط تولید سبلان خودرو است که در صورت موافقت این شرکت، همه بخش های حاکمیتی در استان برای به ثمر نشستن این خدمت به مردم منطقه پای کار خواهند بود.

در این دیدار مقرر شد پیگیری لازم برای ارائه تسهیلات مناسب به خریداران محصولات سبلان خودرو در استان صورت گیرد و مدیرعامل این شرکت نیز برای بازدید از ظرفیت های خراسان شمالی برای احداث خطوط صنعت خودرو به این استان سفر کند.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 18 شهریور 1399 ساعت 19:49
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره