اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 14:52

پنج شنبه, 26 تیر 1399 ساعت 10:11
  • .

با رعایت حقوق تولید کننده و مصرف کننده قیمت مرغ ۱۵۷۵۰ تومان تعیین شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی از اعلام نرخ مصوب مرغ زنده برای مصرف کننده ۱۵۷۵۰ تومان خبر داد و گفت:قیمت مرغ منجمدی که از سوی ستاد تنظیم بازار عرضه می شود نیز ۱۳۵۰۰ تومان است.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی دکتر محمد علی شجاعی در نهمین کارگروه تنظیم بازار استان اظهار داشت:در راستای بروز مشکلاتی در بحث عرضه مرغ برای شهروندان جلسه ای با دست اندرکاران این مجموعه برگزار کردیم که با توجه به اینکه باید منافع مرغدار، توزیع کننده و کشتارگاه جهت توزیع بهتر مرغ ببینیم لذا نگاه ما این است مردم با نرخ مصوب کشوری مرغ را تهیه کنند.

وی افزود: استان ما روزانه بین ۱۵ تا ۲۰ تن کمبود تولید مرغ دارد به رغم این موضوع،نرخ های مصوب را رعایت خواهیم کرد و تلاش شده با تدابیر اتخاذ شده اگر ضرر و زیانی متوجه هریک از حلقه های تولید شد به نوعی با بحث نهاده های تولید جبران کنیم.

وی خاطرنشان کرد:تا زمانی که بازار مرغ برای خرید مردم اشباع نشود خروج مرغ از استان را ممنوع کردیم.

شجاعی تصریح کرد:برای تنظیم بازار بر مبنای اعلام سازمان صمت استان روزانه مرغ دولتی به قیمت ۱۳۵۰۰ توزیع خواهد شد در کنار آن نیز یک هفته مهلت داده شده که ظرفیت افزایش تولید جهت تامین مرغ مورد نیاز سنجیده و اعلام شود تا به مرغداری ها جهت افزایش تولید ورود پیدا کنیم.

وی افزود: در بخش ذخیره مرغ یکی از مشکلات ما نبود تونل انجماد مرغ است که مقرر شد تا ظرف یک هفته این بررسی توسط سازمان صمت انجام شود تا با استفاده از کمک های اعتباری استان هم مرغداری افزایش تولید داشته باشند و هم سردخانه ها مجهز به تونل انجماد شود.

شجاعی تصریح کرد: در برنامه کوتاه مدت ، توزیع نهاده ها از سوی تشکل ها انجام شود و در برنامه سالیانه نیز جهاد کشاورزی موظف است تا یک هفته آینده برنامه ای مدون از جوجه ریزی تا تحویل به کشتارگاه را اعلام کند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره