اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 15:47

پنج شنبه, 19 تیر 1399 ساعت 10:05
  • .

27صدم درآمد مالیاتی کشور مربوط به خراسان شمالی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر کل امور مالیاتی استان از وصول 106 میلیارد تومان درآمد مالیاتی در 3 ماه نخست امسال خبر دادو گفت: این رقم در مدت مشابه سال قبل 74 میلیارد تومان بود.

یوسف یعقوبی نژاد در گفتگو با خبرنگار نسیم امروز با بیان اینکه 27صدم درآمد مالیاتی کشور مربوط به خراسان شمالی است، افزود:از 106میلیارد تومان درآمد وصول شده ، 30 درصد مالیات شرکت پتروشیمی ،30 درصد مالیات بر ارزش افزوده و 27 درصد کارکنان ادارات و فقط 13 درصد مالیات سایر مشاغل بوده است.

او گفت: علاوه بر مالیات 24 میلیاردو 800میلیون تومان عوارض دریافت و به حساب شهرداریها،دهیاریها و مناطق عشایری واریز شد.

یعقوبی با اشاره به درآمدهای سال گذشته و تحقق 88 درصدی آن اضافه کرد: پارسال درآمدهای وصولی مالیاتی استان 335 میلیارد و700میلیون تومان و عوارض هم 81 میلیارد تومان بود که به حساب دهیاری ها، شهرداری ها و مناطق عشایری واریز شد.

مدیر کل امورمالیاتی استان از بخشودگی مالیاتی نیز خبردادو گفت: مودیانی که مالیات خود را تا پایان تیرماه پرداخت کنند صد درصد جریمه آنها بخشوده می شود.

یعقوبی نژاد بابیان اینکه تا کنون 589 گواهی برخط صادرشده ،افزود: با بیرون سپاری بخشی از فعالیت های مالیاتی به دفاتر ثبت املاک و اسناد ،مالیات محاسبه و دریافت شده و در سامانه ثبت می شود.

او با بیان این که اصل معوقات مالیاتی در استان 100میلیارد تومان است، گفت:در استان فقط یک بدهکار بزرگ مالیاتی با 125 میلیارد تومان وجود دارد که اصل بدهی 37 میلیارد تومان و بقیه جریمه مالیاتی است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره