اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 04:48

سه شنبه, 06 خرداد 1399 ساعت 11:08
  • .

آزادسازی سهام عدالت سبب افزایش فعالیت اقتصادی مردم می‌شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

یک فعال اقتصادی در خراسان شمالی گفت: آزادسازی سهام عدالت، تصمیم مثبتی بود که می‌تواند سبب ورود مردم به فعالیت اقتصادی شده و مشارکت آنان را در این عرصه بیشتر کند.

به گزارش نسیم امروز، یحیی نیکدل اظهار داشت: وقتی درآمد دولت به درآمد مردم گره زده شود، دولت به جای اینکه به درآمد نفت چشم داشته باشد، تلاش دارد از منابعی مثل مالیات درآمد کسب کند و به ناچار باید بسترسازی کند که مردم درآمد کسب کنند تا مالیات بدهند.

وی افزود: در گذشته های نه چندان دور به جهت اینکه درآمد دولت از نفت بود، احساس نیاز به مالیات نبود از این رو به این سمت نرفته بودند که بسترها برای سرمایه گذاری آماده شود اما اکنون با تغییر نگاه ها به سرمایه گذاری، شرایط فرق کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر برنامه ریزی به گونه ای باشد که زمینه برای حضور مردم در عرصه اقتصاد بیشتر شود، بعد از کرونا اقتصاد حرکت رو به جلوی خواهد داشت.

نیکدل اظهار داشت: تقاضا در بورس بالا رفته است، مسوولان باید از این فرصت استفاده کنند و زمینه مشارکت مردم را بیشتر فراهم کنند زیرا مردم علاقه دارند در فعالیت اقتصادی مشارکت کنند و کسب سود داشته باشند، اما بعضا راه را نمی دانند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره