اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 21:51

شنبه, 29 بهمن 1401 ساعت 11:38
  • .

میوه شب عید در خراسان‌شمالی تامین شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی از تامین میوه شب عید در این استان خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، محمد بدری اظهار کرد: 1200 تن سیب و پرتغال شب عید در این استان تامین شد که همزمان با تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲ با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف زیر قیمت بازار توزیع خواهد شد.

وی افزود: دستورالعمل توزیع میوه شب عید از سازمان مرکزی ابلاغ شده و این استان نیز مطابق این دستورالعمل و اختیارات و مفاد آن زیر نظر سیاست‌های کلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و معاونت اقتصادی استانداری اقدام خواهد کرد.

بدری بیان داشت: ۱۰۰ تُن سیب و ۱۰۰ تُن پرتقال توسط سازمان تعاون روستایی و ۵۰۰ تُن سیب و ۵۰۰ تُن پرتقال بر اساس تفاهم‌نامه با اتحادیه های میوه و تره بار تامین شد.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: این میوه ها بر اساس قیمت روز بین ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار به دست مردم خواهد رسید، میوه های شب عید پس از قیمت گذاری وارد چرخه توزیع می شود.

وی بیان کرد: سال گذشته ۴۰۰ تن میوه شامل ۲۰۰ تن سیب و ۲۰۰ تن پرتقال توسط سازمان تعاون روستایی استان ذخیره سازی و در سطح شهرهای استان توزیع شد که این میزان امسال افزایش یافت.

بدری افزود: در سال جاری تلاش کرده‌ایم که از مشارکت بازاریان برای فراهم کردن میوه شب عید استفاده کنیم که این امر به تنظیم بازار کمک خواهد کرد.

وی اظهار کرد: همچنین برای امسال فروشگاه های عرضه مستقیم کالای بهاره در سطح استان دایر خواهیم کرد که کالاها با تخفیف عرضه می شود.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در سال جاری فروش ویژه اصناف به ویژه مبلمان نیز مختص نوروز ۱۴۰۲خواهیم داشت که کالاهای خود را بین ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف به فروش خواهند رساند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره