اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 00:48

چهارشنبه, 31 فروردين 1401 ساعت 13:01
  • .

برقراری آرامش بازار نوروزی ثمره اقدامات به موقع مدیران بود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت : انجام تمهیدات لازم نسبت به برقراری تعادل بین بازار و مردم امری ضروری است زیرا موجبات آرامش در سطح بازار را فراهم می آورد .

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در جلسه مشترک کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار با تقدیر از تمام عوامل ستاد تنظیم بازار استان گفت : توزیع به موقع و دقیق اقلام اساسی در روزهای پایانی سال گذشته نشان از انسجام و همدلی تمام مدیران متولی استان دارد که منجر به برقراری آرامش بازار نوروزی شد. وی افزود :در کنار انجام نظارت و بازرسی ها باید سامانه ای جهت اطلاع رسانی مردم از قیمت کالاهای اساسی طراحی شود تا بدین طریق شاهد سهولت کار در حوزه کنترل قیمت ها باشیم .

وی با تاکید بر اینکه با طراحی سامانه فوق شاهد برقراری عدالت خواهیم بود، افزود: با راه اندازی این سامانه و آگاهی مردم از درج قیمت ها در حق کسی اجحافی صورت نمیگیرد. وی بر برگزاری مستمر جلسات ستاد تنظیم بازار در سطح استان و شهرستانها تاکید کرد و افزود : با برگزاری منظم این جلسات می توان تصمیمات مهم ،اثرگذار و کلیدی را در حوزه بازار اتخاذ کرد .

حسین نژاد افزود : با شفافیت در آنالیز قیمت ها می توان در کمترین زمان ممکن اطلاع رسانی های لازم در حوزه اقلام را به مردم انجام داد . استاندار خراسان شمالی با تاکید بر جلوگیری از وجود قیمت های متناقض گفت : با انجام نظارت های دقیق از سوی دستگاه های متولی استان نباید شاهد قیمت های متناقض در سطح بازار باشیم .

وی از تعزیرات بعنوان رکن مهم در کنترل قیمت ها یاد کرد و گفت : رویکرد سازمان تعزیرات حکومتی جلوگیری از هرنوع تخلف در حوزه بازار است لذا بازوی قدرتمند دولت در برخورد با تخلفات نیز هستند.

گفتنی است بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار استان ، سال گذشته بیست جلسه با ۱۰۱ مصوبه و ۷۷ هزار بازرسی صورت گرفت . ‌

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره