اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 19:17

یکشنبه, 17 بهمن 1400 ساعت 09:15
  • .

با عاملان افزایش قیمت ها در استان برخورد می شود/ هشدار به فروشگاه های زنجیره ای

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: افزایش قیمت کالاها در استان قابل قبول نیست و در صورت نیاز به اصلاح قیمت، باید موضوع از طریق مبادی مربوطه بررسی و اعلام شود.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار کرد: با همکاری دستگاه های نظارتی باید نظارت بر قیمت ها در استان افزایش یابد و با افرادی که از دستورالعمل ها و مصوبات مربوط به معیشت مردم تخطی می کنند قاطعانه برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه در برخورد با افرادی که موجب افزایش قیمت ها می شوند گذشتی نخواهیم داشت، افزود: آنالیز قیمت ها باید کارشناسی باشد و در صورت نیاز به اصلاح قیمت ها توسط کارشناسان مربوطه بررسی و اعلام شود.

حسین نژاد با اشاره به فعالیت فروشگاه های زنجیره ای در استان، گفت: تمامی این فروشگاه ها مکلف به رعایت قانون نظام صنفی و نرخ قیمت های مصوب شده در استان هستند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه را برای رونق اقتصادی استان الزامی دانست و افزود: خراسان شمالی دارای بیش از 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان است که باید از این ظرفیت به خوبی بهره مند شد.

حسین نژاد با اشاره به ارتباط عمیق دو کشور ایران و ترکمنستان از گذشته تا کنون، گفت: ارتباطات استان با کشور ترکمنستان باید از طریق تاجران دو کشور و وزارت امور خارجه در قالب ایجاد گذر مرزی و بازارچه مرزی افزایش یابد.

در ادامه این نشست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه فروشگاه های زنجیره ای هیچ منفعتی برای استان ندارند، افزود: این فروشگاه ها هیچگونه مجوزی از اتاق اصناف استان کسب نمی کنند و موجب افزایش قیمت ها در استان می شوند.

محمود قنبری گفت: نظارت برقیمت های فروشگاه های زنجیره ای در استان باید تشدید شود و این فروشگاه ها مکلف به رعایت قوانین هستند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره