اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 11:49

چهارشنبه, 29 دی 1400 ساعت 12:01
  • ..

بانک هادر مسیر حل مشکلات بخش تولید حرکت کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: بانک های دولتی و خصوصی استان باید در راستای حل مشکلات بخش تولید استان حرکت کنند.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در این جلسه گفت: تولیدکنندگان استان به دنبال دریافت تسهیلات و سرمایه در گردش برای ایجاد تعادل در زمان نوسان قیمت ها هستند اما سقف پرداخت تسهیلات بانک های دولتی استان محدود است و بانک‌های خصوصی منابع خود را در سایر استان ها سرمایه گذاری می کنند.

وی با تاکید بر تعیین تکلیف وضعیت واحدهای تولید راکد استان توسط بانک های دولتی، افزود: بانک های خصوصی استان باید منابع مالی جمع آوری شده را در استان هزینه کنند.

حسین نژاد همچنین گفت: در سفر هیات دولت به خراسان شمالی افزایش سقف اختیارات استان در زمینه های مختلف را مطالبه خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود به افزایش ارتباطات استان با کشورهای همسایه با هدف توسعه اشاره داشت و گفت‌: باید نیازهای کشورهای همسایه شناسایی و در استان تولید شود.

حسین نژاد افزود: همزمان با پیگیری‌های دیپلماسی کشور برای ایجاد بازارچه و گذر مرزی در استان خراسان شمالی باید فعالان اقتصادی استان نیز پیگیر این موضوع باشند و تلاش کنند ارتباطات استان با این کشورها افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه مطالبات استان از سطح ملی باید کارشناسی شده شفاف و دارای استدلال قوی باشد افزود: این درخواست ها باید به طور مستمر پیگیری شود و و با قوی‌تر شدن بخش حقوقی اتاق بازرگانی استان با بهره‌مندی از قوانین موجود راهکارهای عملیاتی برای حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان ارائه و اجرایی شود.

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 30 دی 1400 ساعت 10:51
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره