اخبار برگریده
سه شنبه, 29 اسفند 1402 07:40

پنج شنبه, 09 بهمن 1399 ساعت 09:44
  • .

مهرداد میناوند درگذشت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و تیم فوتبال پرسپولیس که به کرونا مبتلا شده بود پس از چند روز مبارزه با این بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از خبرگزاری مهر، مهرداد میناوند بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران به دلیل ابتلاء به کرونا در سن ۴۵ سالگی درگذشت.

وی که سابقه بازی در تیم‌های مختلف از جمله پرسپولیس، اشتورم گراتس اتریش، الشباب امارات و سپاهان اصفهان را داشت از حدود ۱۰ روز پیش به کرونا مبتلا شد و با وجود تلاشی که پزشکان انجام دادند نتوانستند وی را به زندگی برگردانند.

میناوند در شرایطی به بیمارستان مراجعه کرده بود که حدود ۸۰ درصد ریه‌هایش درگیر ویروس کرونا شده بود.

میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و طی سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد. این مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به پرسپولیس آمد و در ۳ سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳ گل به ثمر رساند. او در ادامه به اشتورم گراتس اتریش ترانسفر شد و طی ۳ سال ۶۷ بازی هم برای این تیم انجام داد.

میناوند در ادامه برای شارلوا بلژیک و الشباب امارات بازی کرد و دوباره در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت و پیراهن تیم محبوب خود را برتن کرد. دوره دوم حضورش در پرسپولیس فقط یک سال طول کشیده و در ادامه این مدافع چپ پا راهی سپاهان و راه‌آهن شد و در سال ۱۳۸۴ از فوتبال خداحافظی کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره