اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 15:45

دوشنبه, 08 خرداد 1402 ساعت 12:32
  • .

هماهنگی های عمرانی برای سفر رئیس مجلس به خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار، خواسته های حوزه عمرانی را برای سفر روز چهارشنبه دکتر محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس به خراسان شمالی ، ارائه داد.

به گزارش نسیم امروز، مهدی رشیدی گزارشی در نشست وبیناری که با حضور استاندار با دکتر پشمچی زاده معاون نظارت مجلس، برگزارشد، از وضعیت پروژه های عمرانی استان و مشکلات آن در حوزه اعتبارات ارائه کرد و خواستار نگاه ویژه به استان خراسان شمالی در تخصیص اعتبارات و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهوری شد.

وی با اشاره به تامین آب شرب که از مصوبات سفر بوده و وضعیت بحرانی سد های استان گفت: آبهای مرزی از با کیفیت ترین آبهای کشور می باشدکه سالهاست از آن بهره مند نیستیم و در این خصوص سازمان برنامه و بودجه اقدام موثری تا کنون انجام نداده است. این پروژه که بالغ بر ۳ هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد در صورت تامین اعتبار طی بازه زمانی یک ساله به بهره برداری می رسد. سد های مرزی دارای ظرفیت ۱۰۰ میلیون متر مکعب آب بوده این پروژه با اجرای مسیر خط انتقال ۲۳۰ کیلومتر ی در دو فاز اجرا می شود.

در ادامه معاون عمرانی به عدم وجود آزاد راه و راه آهن و کمبود پرواز های استان پرداخت و به ضرورت اتمام بزرگراه بجنورد _جنگل گلستان تاکید نمود.

همچنین در ادامه به بحث نهضت جهش تولید ملی مسکن پرداخته و گفت؛ استان خراسان شمالی از اولین استانهایی بود که تمام اراضی مورد نیاز در حوزه مسکن ملی را تامین کرده وبه دلیل کم بودن نسبت مصارف به منابع بانکها قادر به پرداخت تسهیلات مسکن نمی باشند که خواستار توجه ویژه به استانهای کم برخوردار در این خصوص شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره