اخبار برگریده
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 16:04

دوشنبه, 12 مهر 1400 ساعت 17:24
  • .

استقرار بانک ها در مناطق زلزله زده از اقدامات خوب خراسان شمالی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: دستور استاندار خراسان شمالی مبنی بر استقرار بانک های عامل در مناطق زلزله زده یکی از اقدامات خوب و موثر در تسریع روند بازسازی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، اکبر نیکزاد در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان عملکرد خراسان شمالی در بازسازی مناطق زلزله زده را عالی توصیف کرد و گفت: استقرار بانک ها در مناطق زلزله زده مانع از تردد مردم به شهرها می شود.

وی با قدردانی از همراهی و همدلی دستگاه های اجرایی و بانک های استان در بازسازی مناطق زلزله زده افزود: کم بودن نقدینگی و تسهیلات بازسازی یکی از مشکلات در روند بازسازی مناطق زلزله زده استان بوده است .

نیکزاد با بیان اینکه به دنبال پرداخت تسهیلات تکمیلی به زلزله زدگان استان هستیم، گفت: تلاش داریم احداث واحدهای مسکونی تا قبل از شروع فصل سرما به پایان برسد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: برخی از طرح های هادی قابلیت و ضرورت اجرا ندارد و باید بازنگری و اجرا شود.

نیکزاد با تاکید بر اینکه برای انجام کارها در منطقه نباید معطل مسئولان ملی باشید، گفت: بخشنامه ها و قوانین مصوب شده در سطح ملی نباید با تحلیل شخصی افراد در استان اجرا شود.

وی افزود: موضوع بازسازی دامداری ها در مناطق زلزله زده مستلزم تعیین چارچوب قانونی است و خراسان شمالی می تواند با پیگیری این موضوع از سطح ملی و مجلس شورای اسلامی این اقدام را در سطح کشور اجرایی کند تا یکی از مهمترین منبع اقتصاد روستاییان آسیب نبیند.

نیکزاد گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تلاش دارد طی برنامه ریزی ده ساله تا پایان سال ۱۴۱۰ هیچ واحد مسکونی غیر مقاوم در روستاهای کشور وجود نداشته باشد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره