اخبار برگریده
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 21:19

سه شنبه, 22 تیر 1400 ساعت 09:44
  • .

تقویت فرهنگ رانندگی نیاز امروز جامعه است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: اصلاح و تقویت فرهنگ رانندگی نیاز امروز جامعه است.

به گزارش نسیم امروز، غلامرضا هوائی در اولین نشست شورای هماهنگی ترافیک استان(همتا) در سالجاری با اشاره به افزایش میزان تصادفات در سه ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، گفت: باید با تحلیل درست این آمار نقاط ضعف و دلایل افزایش تصادفات شناسایی و با برنامه ریزی در مدت زمان معین برطرف شود.

وی با بیان اینکه بیشتر تصادفات در محدوده بدرانلو، رباط قره بیل و چمن بید است، افزود: جاده ها باید به درستی مهندسی شود تا با تجهیز محورها به گاردریل و دیگر تجهیزات ایمنی تمامی موارد خواب آلودگی رانندگان منجر به فوت افراد نشود.

هوائی گفت: باید با آموزش های لازم فرهنگ رانندگی در جامعه تقویت شود و این آموزش ها تنها نصب تابلو و بنر نباشد بلکه همراه با ایجاد انگیزه در افراد برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باشد.

وی با اشاره به وجود دست اندازهای بیشمار غیر فنی و غیر کارشناسی در سطح شهرها، افزود: شهرداری که این مشکلات را می داند اما اقدامی برای برطرف کردن آن نمی کند ناتوان و بی مسئولیت است و متاسفانه تعداد زیادی از شهرداری های استان نسبت به مهندسی ترافیک درون شهری ضعیف عمل کرده اند.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه افراد زیادی در حاشیه جاده ها برای فروش محصولات خود مستقر هستند، تصریح کرد: این عمل به لحاظ ترافیکی ایمن نیست و متولیان امر برای حل این مشکل باید ورود جدی داشته باشند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره