اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 11:38

چهارشنبه, 15 ارديبهشت 1400 ساعت 12:48
  • .

تعیین اولویت های منطقه ای بجنورد برای آسفالت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

با دستور شهردار بجنورد، مناطق نیازمند آسفالت در شهر بجنورد، منطقه بندی کرد.

به گزارش نسیم امروز، این اقدام به منظور شناسایی و توزیع عادلانه خدمات براساس نیاز هر منطقه به نوع خدمات طراحی و اجرا می شود.

زارعی با بیان این مطلب عنوان کرد: شهروندان می توانند طی ارتباط با سامانه 137 شهرداری ، گزارش های خود از نیاز لکه گیری آسفالت محل زندگی شان را ارائه بدهند تا درفرایند ارائه خدمات با شهرداری سهیم باشند.

شهردار اضافه کرد: محلات شهری که بیشترین آسیب به آسفالت آن وارد شده در اولویت خدمات ما قرار دارد و شهروندان نگران تامین اعتبار و مصالح آسفالت نباشند ، به اندازه نیاز و کار در فصل عمرانی آمادگی داریم.

شهردارادامه داد: واگذاری مسئولیت آسفالت و مرمت معابر بین دو شهرداری منطقه یک و دو و اجرای برخی امور زیربنایی تحت نظارت سازمان عمران و بازآفرینی انجام خواهد گرفت.

زارعی گفت: هم اکنون 6 اکیپ عمرانی در مناطق مشغول لکه گیری هستند اما پاسخ به تمام نیازهای عمرانی شهر به دلیل زیرساختهای ضعیف معابر

نیازمند گذر زمان است .

وی افزود: بخش عمده از مرمت معابر به دلیل حفاری دستگاههای خدمات رسان است و شهرداری تنها به سبب اهمیتی که به خواست شهروندان می دهد ، مرمت این کانالها را با زیرسازی قوی و نظارت واجرای امور با کیفیت و سرعت برعهده گرفته تا به بخشی از مطالبات شهروندی پاسخ داده باشد.

برپایه این خبر، درادامه نقشه اولویت بندی شهرداری برای بهسازی معابربا دورنگ آبی (منطقه یک) و رنگ قرمز (منطقه دو) به اطلاع شهروندان می رسد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره