اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 22:14

پنج شنبه, 01 آبان 1399 ساعت 08:34
  • .

بزودی عملیات اجرایی ساخت بیمارستان در راز و جرگلان آغاز می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: پیگیری های لازم برای آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان در شهرستان راز و جرگلان در آینده نزدیک در دستور کار استان است.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، غلامرضا هوایی در جلسه شورای اداری شهرستان راز و جرگلان پس از استماع ظرفیت ها و چالش های این شهرستان، گفت: به رغم کارهای زیاد انجام شده در بحث خدمات و توسعه زیربناها در راز و جرگلان اما این شهرستان هنوز دارای مشکلات فراوانی است.

هوایی نبود بیمارستان را از مشکلات اصلی راز و جرگلان عنوان کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان جانمایی و نقشه های لازم را تهیه کند تا برای آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان در این منطقه هماهنگی های لازم را انجام دهیم.

هوایی حداکثر زمان برای ایجاد بیمارستان را دو ساله عنوان کرد و گفت: یک درمانگاه دولتی و داروخانه باید به طور شبانه روزی پاسخگوی نیازهای مردم راز و جرگلان باشد.

محورهای ارتباطی شهرستان راز و جرگلان از دیگر مباحث این نشست بود که معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی در این خصوص گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نقاط حادثه خیز محور اصلی ارتباطی این شهرستان را ارزیابی کند تا قبل از فصل بارندگی عملیات ترمیم و تعریض جاده شروع شود.

غلامرضا هوایی با تاکید بر کمک به مدیریت شهری، افزود: هر شهرداری یک پروژه عام المنفعه برای استفاده مردم را تعریف کند تا کار شروع و تا پایان سالجاری به بهره برداری برسد.

تقویت شبکه ارتباطی و اینترنت از دیگر مطالبات مسئولان و مردم شهرستان رازو جرگلان بود که هوایی در این خصوص با تاکید بر رسیدگی به این درخواست، افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا برای دسترسی راحت تر دانش آموزان به کلاس های درسی باید نقاط اصلی جمعیتی از سرعت بالایی از اینترنت برخوردار باشند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره