اخبار برگریده
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 11:54

سه شنبه, 26 مرداد 1400 ساعت 08:43

اوقات فراغت تابستانی بهترین موقعیت و فرصت برای مهارت آموزی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس اداره آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان شمالی تعطیلات تابستان و اوقات فراغت تابستانی را بهترین موقعیت و فرصت برای مهارت آموزی دانست.

به گزارش نسیم امروز، غدیر فاخر اظهار کرد: شروع تعطیلات تابستان و اوقات فراغت تابستانی بهترین موقعیت و فرصت برای شکوفایی ظرفیتهای و استعدادهای دانش اموزان و دانشجویان است ، این فرصت موجب می گردد تا در آینده زمینه اشتغال و کار آفرینی تسهیل و موقعیت جذب نیروی متخصص در جامعه فراهم باشد.

وی افزود : استفاده مفید و برنامه ریزی شده از اوقات فراغت میتواند بخشی مهمی اززندگی افراد بویژه دانش اموزان و یا سایر افرادی که متقاضی شغل و ایجاد کسب و کار و کارآفرینی هستند را تحت تاثیر قرار دهد.

فاخر بر اهمیت برنامه ریزی خانواده ها در این خصوص جهت کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش انگیزه فردی و بهبود شرایط کسب و کار در جامعه تاکید کرد.

وی با اشاره به تحقیقات انجام شده در خصوص اوقات فراغت و نتایج آن اظهارداشت : می بایست از این ظرفیت در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و بسترسازی مناسب جهت آشنایی آنان با فرهنگ کار و اشتغال و مهارت‌آموزی دوره‌های آموزشی استفاده مفید کرد.

فاخر افزود: دوره های تخصصی کوتاه‌مدت مراکز آموزش فنی و حرفه ای بستر مناسبی را برای دانش آموزان، دانشجویان فراهم می کند تا با فرهنگ کار و اشتغال و مهارت‌آموزی آشنا شوند.

رئیس اداره آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان شمالی اذعان داشت : با برنامه ریزی انجام شده درتمامی مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان زمینه برگزاری دوره های آموزشی اوقات فراغت بصورت دوره های کوتاه مدت و حتی مجازی ویژه متقاضیان در تابستان سال جاری مهیا شده است .

غدیرفاخر خواستار استفاده حداکثری خانواده ها از فرصت تعطیلات تابستان جهت شکوفایی استعداد، خلاقیت، مهارت و توانایی های دانش آموزان و متقاضیان مهارت آموزی شد .

آخرین ویرایش در سه شنبه, 26 مرداد 1400 ساعت 10:14
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره