اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 15:33

دوشنبه, 16 فروردين 1400 ساعت 11:02

همراهی اداره کل راه و شهرسازی خانه دار شدن جامعه رسانه ای را تسهیل می کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی گفت: حمایت های استاندار خراسان شمالی و همراهی اداره کل راه و شهرسازی استان ، خانه دار شدن جامعه رسانه ای را تسهیل کرده است.

به گزارش نسیم امروز، علی خادمی صبح امروز در دیدار با سید عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان ، ضمن قدردانی از تلاشها و همراهی های این اداره کل موضوع واگذاری زمین خانه مطبوعات و آخرین وضعیت مسکن خبرنگاران را پیگیری کرد.

وی اظهار کرد: جامعه رسانه ای استان نیازمند همکاری و تعامل بیشتر دستگاههای اجرایی است و اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه خانه دار شدن اهالی رسانه همکاری و تعامل بسیار خوبی داشته است.

خادمی افزود: در این جلسه موضوع ساختمان خانه مطبوعات که از سال 94 مکاتبات آن از طریق خانه مطبوعات و استانداران پیشین انجام شده و تا برنامه جانمایی زمین پیش رفته بود، در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفت و مقرر شد طی هفته جاری نتیجه آن جهت اقدامات بعدی از سوی مدیرکل محترم راه و شهرسازی اعلام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به وجود قریب به 220 نفر دست اندرکار رسانه در استان، نیاز خانه مطبوعات به ساختمان اداری و آموزشی بیش از گذشته ضروری به نظر می رسد که امیدواریم با نگاه مثبت اداره کل راه و شهرسازی این مهم به زودی محقق شود.

رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن ، اقتصاد و رسانه بجنورد، ضمن قدردانی از حمایت های بیدریغ استاندار محترم خراسان شمالی در راستای خانه دار شدن جامعه خبری و رسانه ای استان تصریح کرد: اقدامات خوبی در زمینه مسکن خبرنگاران با حمایت ها و پیگیری های استاندار محترم در اوایل سال گذشته شکل گرفت ، اما با طولانی شدن زمان ثبت شرکت تعاونی و مطرح شدن طرح جدید مسکن ملی، متاسفانه شاهد محدودیت ها و مسائلی شدیم که اجرای آن با موارد پیش بینی شده برای جامعه رسانه ای همخوانی نداشت.

وی افزود: تلاش هیات مدیره شرکت ، استمرار حمایت های استاندار محترم خراسان شمالی و همچنین همکاری و تعامل اداره کل راه و شهرسازی موجب شد تا 81 نفر از خبرنگاران عضو این شرکت در دو طرح اولیه مسکن مشارکت کنند.

خادمی تصریح کرد: شرکت تلاش می کند تا موضوع مسکن خبرنگاران را از طرق مختلف و با ساخت مسکن مشارکتی به نتیجه مطلوبی برساند تا دغدغه خبرنگاران در رابطه با مشکل ممسکن کاهش یابد.

رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن اقتصاد رسانه تاکید کرد: متقاضیان مسکن باید تلاش کنند تا آورده اولیه خود را در تاریخ های تعیین شده از سوی شرکت، به حساب اعلام شده واریز کنند تا ساخت مسکن با سرعت بیشتری انجام شود.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 16 فروردين 1400 ساعت 11:55
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره