اخبار برگریده
سه شنبه, 28 فروردين 1403 17:11

چهارشنبه, 05 بهمن 1401 ساعت 16:54
  • -

دیدار 3600 نفر از مراجعین با رئیس کل دادگستری خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس کل دادگستری استان طی ده ماهه سال جاری با 3600 نفر از مراجعین دیدار و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده با بیان اینکه مردم، مهمترین سرمایه و پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهارکرد: مدیران قضایی، تحقق عدالت و پیگیری جدی مطالبات قانونی مردم را بطور ویژه در دستور کار قرار دهند.

وی در حاشیه برنامه ملاقات عمومی امروزاز درخواست اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، درخواست رسیدگی مجدد به پرونده های قضایی و رسیدگی به مشکلات مددجویان و خانواده های زندانیان به ترتیب بعنوان مهمترین موضوعات مطروحه در این دیدارها نام برد.

براتی زاده تصریح کرد:این دیدارها طی اوقات اداری روزهای دوشنبه هر هفته طبق روال معمول انجام می شود و افراد می توانند با مراجعه حضوری و اخذ نوبت در همان روز مشکلات قضایی خود را با حوزه ریاست دستگاه قضایی استان مطرح و مراتب را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.

وی در ادامه به مهمترین سازوکارهای ارتباطی با مردم جهت ارائه خدمات قضایی اشاره و خاطرنشان کرد:علاوه بر ملاقات های عمومی پیش بینی شده طی روزهای دوشنبه هر هفته، میزهای خدمتی که به همت مسؤولین و مدیران قضایی و سازمان های تابعه دستگاه قضایی در استان در مناسبت های مختلف به طور متناوب برپا می گردد پذیرای شهروندان عزیز خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و در واقع مهمترین سرمایه اطمینان بخش و به یک اعتبار پشتوانه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود و دستگاه قضایی افتخار دارد که به برکت وجود مدیرانی شایسته در مصدر قوه قضائیه توانسته طی چند سال اخیر حلقه اتصالی عمیق و قوی و پل ارتباطی اعتمادآفرین با مردم ایجاد نماید و با استفاده از ظرفیت های رسانه ای این سازوکارها را بیش از پیش تقویت نموده و ارتقاء بخشد.

وی گفت:مدیران قضایی ،تحقق عدالت و پیگیری جدی مطالبات قانونی مردم را بطور ویژه در دستور کار قرار دهند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره