اخبار برگریده
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 23:18

شنبه, 12 آذر 1401 ساعت 07:40
  • .

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از دادگستری بجنورد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس کل دادگستری استان بطور سرزده از شعب و بخش های ستادی دادگستری بجنورد بازدید کرد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری استان در دیدار با رئیس دادگستری و قضات و کارکنان این مجموعه، مهمترین مسائل و مشکلات مطروحه را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین بطور چهره به چهره با تنی چند از مراجعین نیز گفتگو کرد و ضمن استماع خواسته ها و بررسی مشکلات قضایی آنان در راستای انجام پیگیری های لازم دستورهای مقتضی صادر کرد.

مقام عالی قضایی استان با تأکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت مراجعین در مناسبات اداری از مدیران،قضات و کارکنان دادگستری بجنورد خواست علاوه بر رفتار مهربانانه و توأم با اخلاق اسلامی، مطالبات بحق شهروندان را نیز تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.

براتی زاده در ادامه ضمن بررسی شاخص های عملکردی دادگستری بجنورد و ملاحظه تعدادی از پرونده های جاری و مختومه در شعب رسیدگی کننده،از تلاش های انجام شده از سوی قضات و کارکنان قدردانی کرد و سپس تسریع در فرایند دادرسی و انجام به موقع استعلامات و مکاتبات اداری و نیز کاهش حجم موجودی پرونده های قضایی در پایان هر دوره را خواستار شد.

مقام عالی قضایی استان با تأکید مضاعف بر ضرورت قانون مداری و رعایت نظم و انضباط اداری در جریان امور گفت:یقینا یکی از مبانی اصلی تصمیم گیری در خصوص عملکرد مدیران و کارکنان و ارزیابی و سنجش فعالیت های سازمانی هر مجموعه مستقیما به میزان رعایت ضوابط و مقررات قانونی و حفظ نظم و انضباط اداری بستگی دارد.

رئیس کل دادگستری استان همچنین به ضرورت انعکاس عملکردها در سوابق انجام کار نیز اشاره و تصریح کرد: گاهی ممکن است در یک مجموعه سازمانی و در راستای وظایف قانونی اقداماتی انجام شود ولی به لحاظ عدم انعکاس و ثبت این وقایع در سوابق موجود، زحمات و تلاش های کارکنان به طور دقیق دیده نشود لذا شایسته است در این خصوص اهتمام جدی تری صورت پذیرد.

براتی زاده تأخیر در انجام برخی امور از قبیل استعلامات، مکاتبات و یا ارسال پرونده ها به مراجع ذی ربط طی سلسه مراتب اداری را غیر قابل توجیه دانست و به منظور رفع نواقص و ایرادات موجود و ساماندهی امور جاری در برخی شعب ضرب الأجل تعیین کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره